בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התעוררות מדומא

מדוע ערוץ 1 מתעניין רק באירועי הטרור הערבי שהתרחשו לאחר ההצתה בדומא? לשאלה זו ענה תחקירן הערוץ הראשון, כי הוא יחשוב על זה...

  • ה' אלול תשע"ה - 22:46 20/08/2015
גודל: א א א
תקשורת. ארכיון (דוברות המשטרה) (דוברות המשטרה)
תקשורת. ארכיון (דוברות המשטרה) (דוברות המשטרה)

מאז אירוע ההצתה בכפר דומא לפני כחודש, החלו בתקשורת להעלות לכותרות את מה שהשתיקו קודם לכן: סיפורי הטרור הערבי ביהודה, שומרון וירושלים. הדיווחים שודרו תוך פרשנות שאלו מתרחשים כנקמה על האירוע בדומא. נגלה סוד קטן, כעת מבשלים גם בערוץ 1 כתבה דומה.

תחקירן ערוץ 1 התקשר השבוע לכתב הקול היהודי, כאתר המפרסם תדיר את אירועי האינתיפאדה המושתקת ביומן המתעדכן ובסיכום השבועי, וביקש לדעת את מספרי אירועי הטרור שהתרחשו לאחרונה. "רק את האירועים שהתרחשו לאחר ההצתה בדומא", הדגיש התחקירן.

כתב הקול היהודי הסביר מעט לתחקירן הערוץ הראשון, כי אירועים אלו התרחשו בכמות גדולה עוד הרבה קודם, וסיקור האירועים שהתרחשו רק לאחר מכן, נועד להביע אג'נדה מסוימת ואף להציג את המציאות בצורה מעוותת ושקרית.

גם לאחר ההסבר, אמר התחקירן כי הוא מעוניין רק באירועי הטרור שהתרחשו לאחר "הפיגוע בדומא" כלשונו, ולאחר הסבר נוסף הודיע כי ישקול את הדברים... נכון לרגע זה הכתבה טרם פורסמה. במערכת הקול היהודי מחכים לראות מה הייתה החלטתו...

נזכיר שבאתר הקול היהודי ניתן לראות כל העת את הדיווחים על אירועי הטרור הרבים שמבצעים ערבים ברחבי הארץ, ולהשוות, על פי הסיכומים שמתפרסמים בסופי השבוע, בין תקופות שונות.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד