בע"ה ח' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המחבל שירה בגליק – שוחרר בעקבות שביתת רעב

פרסום ראשון: הערבי שירה בגליק שוחרר מהכלא בעקבות שביתת רעב בה נקט. גליק בעצמו נקט גם הוא בשביתת רעב, אך בו התקשורת לא התעניינה. "האג'נדה שלו ושל התקשורת הישראלית זהות"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ט' אלול תשע"ה - 20:00 24/08/2015
גודל: א א א
יהודה גליק (צילום: יהודה פרל)
יהודה גליק (צילום: יהודה פרל)

המחבל שירה ביהודה גליק וניסה להתנקש בחייו, שוחרר קודם לכן בעקבות שביתת רעב בה נקט. כך מפורסם לראשונה באתר הקול היהודי. עשרה חודשים אחרי, פגשנו את גליק בדרכו לטיפול רפואי נוסף בעקבות פיגוע הירי בו ניסה מועתז חג'אזי, ערבי ממזרח ירושלים, להתנקש בחייו סמוך למרכז מורשת בגין בעיר.

"המחבל שירה בי מטווח אפס לפני עשרה חודשים, בעצם שוחרר בעקבות שביתת רעב", סיפר גליק בראיון וידאו שפורסם לראשונה במהדורת סוף השבוע של הקול היהודי. "ביום שהוא שוחרר, בלי להתבייש, הוא אמר שהוא הולך להיות קוץ בגרון של הציונים בירושלים. והנה אנחנו רואים שכמעט שלמתי בחיי על הטוב לב שלנו".

בשבוע שעבר שוחרר מוחמד עלאן, לאחר שנקט גם הוא בשביתת רעב. "אני משוכנע, שרוב הציבור בישראל ממש לא היה מתעניין במצבו של עלאן אם התקשורת לא הייתה מאכילה אותו בכפית. היא שימשה כלי מובהק בתעמולה של המחבל עלאן. פשוט התקשורת שלנו נמסה לתוך הידיים שלו", אומר גליק.

גליק בעצמו שבת רעב קרוב לחודשיים בענייני המאבק על עליית יהודים להר הבית, אך אז בתקשורת לא העלו את סיפורו לכותרות. "אני עשיתי בזמנו שביתת רעב בענייני הר הבית 53 יום. אני לא זוכר שהיה כיסוי תקשורתי כל כך רחב לשביתת הרעב שלי. האג'נדה שלו והאג'נדה של התקשורת הישראלית כנראה זהות, שרצו לשחרר אותו".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד