בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דרישה מוינשטין: "עצור את המתפרעות"

עו"ד פלטק פנה ליועץ המשפטי בדרישה למעצר המתפרעות בנבי סלאח. לאחר פרסום המכתב נעצרו מספר גברים בכפר, הנשים המתפרעות טרם נעצרו

  • טוביה אריאל
  • כ"ו אלול תשע"ה - 11:10 10/09/2015
גודל: א א א
יהודה ויינשטיין (לשכת עורכי הדין צילום מיוטיוב)
יהודה ויינשטיין (לשכת עורכי הדין צילום מיוטיוב)

לאחר שבמשך שמונה ימים לא נעצר אפילו אדם אחד בפרשת ההתפרעויות בנבי סלאח בה היכו ערביות חייל צה"ל לעיני המצלמות, שלח עו"ד אייל פלטק מכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, בו דרש שיורה למשטרה לעצור את בנות משפחת תמימי שצולמו כשהם מכות את החייל.

יש לציין כי בנות משפחת תמימי אינן מתבישות במעשיהם והן אף סיפרו בכלי התקשורת בגאווה את סיפורן. בנוסף, יו"ר 'הרשות "הפלסטינית" אבו מאזן הזמין את בנות המשפחה אל משרדו והודה להן על הכבוד שנתנו לקהילה ה"פלסטינית" במעשיהן.

לאחר פרסום המכתב נעצרו מספר ערבים מהכפר, אך הנשים שהיכו את החייל טרם נעצרו.

בשיחה עם הקול היהודי אמר עו"ד פלטק, כי לדעתו הוראות הפתיחהבאש שקיימות היום בצה"ל הן אחד הגורמים המשמעותיים למקרים מהסוג הזה. "כיוון שהאויב מכיר את דרישות צה"ל מהחיילים, הוא יודע שכל עוד יש לו מצלמה בשטח, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, וידי החיילים ישארו כבולות". אומר אייל.

"האויב מכיר את הוראות צה"ל ומנצל אותן". עו"ד אייל פלטק

עו"ד פלטק עצמו, מתעסק גם בתחום הצבאי ולא אחת יצא לו לייצג חיילים שהסתבכו מבחינה משפטית לאחר שהגנו על עצמם ועל חבריהם ממחבלים ערבים."לא הגיוני שכשחייל צה"ל מזהה ערבי שזרק עליו ברגע זה בקבוק תבערה, ושרף את הגי'פ, אסור לו לירות על הערבי. זה מוריד אתכח הרתעה של צה"ל בכללושל החייל הפרטי שנמצא בשטח בפרט,אומרעו"ד פלטק.

מכתבו של עו"ד פלטק ליועץ המשפטי לממשלה

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד