בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בנט תומך בעינויי השב"כ

בראיון לגלי צה"ל הצדיק שר החינוך נפתלי בנט את ההתעללות בעצורי השב"כ. "אנחנו צריכים להפעיל את היד הקשה ביותר, נגד נערים שמנסים לייצר מלחמה כלל עולמית נגד מדינת ישראל".

  • י' טבת תשע"ו - 12:58 22/12/2015
גודל: א א א
בנט (ששון תירם)
בנט (ששון תירם)

בזמן שמחדרי החקירות מגיעות עוד ועוד עדויות על התעללות קשה בעצורי דומא, בחר השר בנט לתמוך בשיטות העינויים וטען שהן ראויות."אנחנו צריכים להפעיל את היד הקשה ביותר נגד אותם אנשים", אמר בנט בראיון שנתן הבוקר בגלי צה"ל.

בנט טען שמדובר בפעילות של עשרות 'אנרכיסטים', והחברה הישראלית צריכה להתגייס נגדם בעצמה. לטענתו של בנט הוא יודע על ההתעללויות שעוברים העצורים, אך החקירות נעשות תוך בקרה משפטית. לדבריו, השב"כ מגן עלינו מפני הערבים, ואותו דבר הוא צריך להגן עלינו מפני היהודים.

בנט גם התיחס לדבריו של חבר הכנסת סמוטריץ' שטען כי לא מדובר בפעולות טרור, ואמר כי הוא טועה. לטענתו של בנט הנערים מנסים לייצר מלחמה כלל עולמית נגד מדינת ישראל.

(צילום מסך מפייסבוק)

גם בדף הפייסבוק שלו טען בנט כי מדובר "בתפיסה חדשה, של כמה עשרות אנרכיסטים מופרעים". בנט אף טען כי "הבחורים האלה לא צמחו אצלינו, אנחנו גידלנו אתרועי קליין, את עמנואל מורנו, את המפכ"ל, את ראש השב"כ ואת ראש המוסד".

תגובות (25) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד