בע"ה ט' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הכירו: 'אנרכיסטים נגד גדרות'

פעילי 'עד כאן' תיעדו את פעילות הארגון האנרכיסטי שמסכן חיי חיילים מדי שבוע

  • ט"ו שבט תשע"ו - 18:45 25/01/2016
גודל: א א א
(שלמה מור)
(שלמה מור)

ארגון הימין 'עד כאן' שהתפרסם בעקבות התחקיר ששודר ב'עובדה' אודות עזרא נאווי ופעילי שמאל קיצוני נוספים, ממשיך לחשוף חומרים שאסף על ארגוני שמאל קיצוני.

היום הגיע תורם של 'אנרכיסטים נגד גדירות' - ארגון שמאל קיצוני הפועל נגד גדר ההפרדה ומארגן הפגנות אלימות נגד חיילי צה"ל בכמה מוקדים ביו"ש, בעיקר בימי שישי.

גם בנוגע אליהם, הפרסום של 'עד כאן' מתבסס על חומרים שאספו אנשים מטעמם ש'נשתלו' בתוך ארגון השמאל ותיעדו פעילויות חמורות של אנשיו.

הטענה המרכזית בתחקיר 'עד כאן' היא כי פעילי 'אנרכיסטים נגד גדרות' אינם מסייעים למאבק קיים של ערביי הכפרים הסמוכים לגדר אלא יוזמים את כל ההתפרעויות יש מאין ואף מלבים את הרוחות ומגבים יידוי אבנים ואלימות נגד חיילי צה"ל, לפעמים אפילו בניגוד לרצונם של ערביי הכפרים.

פעיל של 'עד כאן' התקשר לפעילי 'אנרכיסטים נגד גדרות' והתעניינה לגבי השתתפות בהתפרעויות בימי שישי. רכזת השטח של 'אנרכיסטים נגד גדרות' שאלה אותו "עד כמה אתם מפחדים?". הוא השיב: "מ-1 עד 10... 5".

הרכזת הסבירה לו כי ההתפרעויות בכפר קדום "לא באות בחשבון". למה? "זה כפר פלסטיני מאוד", הוא מיועד רק ל'מיטיבי לכת', כך הרכזת של 'אנרכיסטים נגד גדרות'.

נציין כי ההתפרעויות באזורים שונים של גדר ההפרדה מתקיימות כבר שנים ארוכות ובמהלכן נפצעו עשרות רבות של חיילים. לפני כמה שנים חייל אף איבד את עינו במהלך ההתפרעויות.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד