בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מזכ"ל האו"ם על הפיגועים: "תגובה טבעית"

אמש (ג') הצדיק באן קי-מון את הפיגועים והרצח שמבצעים ערבים בישראל. נתניהו: "הם רוצים לרצוח יהודים באשר הם והם אומרים זאת בריש גלי"

  • י"ז שבט תשע"ו - 12:08 27/01/2016
גודל: א א א
באן קי-מון (הממשל הפדרלי, ארהב)
באן קי-מון (הממשל הפדרלי, ארהב)

מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, אמר אמש (שלישי)במהלך דיון של מועצת הביטחון בנושא המצב בישראל ובמזרח התיכון, כי הפיגועים הם "תגובה טבעית לכיבוש". עוד הוסיף קי-מון ואמר כי "תסכולם של ה"פלסטינים" הולך וגדל לנוכח חצי מאה של כיבוש ולנוכח הקיפאון בתהליך השלום".

ראש הממשלהבנימין נתניהואמר בתגובה: "דבריו שלמזכ"ל האו"םנותנים רוח גבית לטרור. אין הצדקה לטרור. הרוצחים "הפלסטינים" לא רוצים לבנות מדינה - הם רוצים להשמיד מדינה והם אומרים זאת בריש גלי. הם רוצים לרצוח יהודים באשר הם והם אומרים זאת בריש גלי. הם לא רוצחים למען השלום והם לא רוצחים למען זכויות אדם.האו"םמזמן איבד את הניטרליות שלו ואת הכוח המוסרי שלו והדברים הללו של המזכ"ל לא משפרים את מצבו".

דני דנון, שגריר ישראל באו"ם אמר: "בשביל המועצה מדובר בעסקים כרגיל כאשר מדובר בטרור בישראל. הנתונים לא משקרים, המועצה צבועה ביחסה לישראל, בארבעת החודשים האחרונים, מאז החל גל הטרור בישראל, קיבלה המועצה 12 החלטות נגד הטרור בעולם ואפס החלטות נגד הטרור "הפלסטיני" בישראל".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד