בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אב לילדים נעצר ביצהר באישון לילה

יחד אתו נעצרו שני בחורי ישיבה. שלושת העצורים צפויים להשתחרר כבר בשעות הקרובות זאת לאחר פשיטה ברוטאלית על פנימיות של בחורי הישיבה ומעצר של גבר לעיני ילדיו הקטנים

  • כ"ג שבט תשע"ו - 09:12 02/02/2016
גודל: א א א
ארכיון (הקול היהודי)
ארכיון (הקול היהודי)

כוחות משטרה פשטו הלילה ביישוב יצהר על הפנימיות של ישיבת 'דורשי ייחודך' ועצרו שני תלמידים. כמו כן פשטו הכוחות על בית של תושב היישוב ועצרו את אב המשפחה.

הסיבה למעצר היא ככל הנראה השתתפותם של העצורים בחתונה שסרטון ממנה הופץ בידי השב"כ לכלי התקשורת סביב 'פרשת העינויים' בו נראה אחד הרוקדים מחזיק את תמונתו של התינוק שנהרג באירוע ההצתה בכפר דומא.

עדי ראייה ספרו לקול היהודי כי התנהלות השוטרים הייתה אלימה וברוטלית וגרמה לבהלה רבה בקרב תלמידי הישיבה שברגע הראשון לא הבינו במה מדובר ומי הם אותם אנשים שרצים עם פנסים וצועקים בפנימייה.

"בסביבות 2-2.30 נכנסו כמה בלשים לפנימייה ועברו אחד אחד: 'קום קום! מה השם שלך?'", תיאר אחד התלמידים בפנינו את שהיה.

"צעקו עלינו 'דיר בלאק אם אתה יוצא מהחדר'. גם אחרי שהם זיהו את שני החבר'ה שאותם הם חפשו, הם נשארו. לקח בערך 20 דקות עד שהם עזבו".

"חצופים. חשבתי שהם מחבלים. אנשים כאלה גדולים עם פנסים צורחים על כולם", סיפר התלמיד.

| "המשטרה מתנהלת כמו ארגון פשע"

רעייתו של הגבר שנעצר במהלך הלילה אמרה לקול היהודי: "המשטרה מתנהגת בנוהל כמו ארגון פשע. חוטפים בנאדם באמצע הלילה ובבוקר מבקשים 2000 שקל ב'הפקדה' - מילה מכובסת לכופר".

היא הוסיפה: "צריך שיהיה ברור לכל אזרח בישראל שהכיס שלו הוא הראשון שנפגע מהמעצרים של בעלי וחבריו. כמות הכוחות שמגיעה למעצר, המשכורת של כל הבלשים והיס"מ בתעריף לילה, הדלק לסוואנות ולכמויות הניידות ועוד... כל זה כשאפשר להרים טלפון ולזמן לחקירה כנהוג במדינת חוק".

"הגיעו ב-2 ורבע בלילה. היינו ערים כי הבן שלנו בן שנה וחצי מרגיש לא טוב. הוא גם זכה לראות את אבא שלו נאזק ונלקח מהבית כמו פושע, כשכל מה שעשה היה לשמח חתן! בריקוד ושמחה נטו! למשטרת ישראל אין מה לעשות בימים שבהם נרצחים יהודים בכל פינת רחוב, אז שלפחות ישבו בשקט ולא יטרידו יהודים טובים", הוסיפה אשתו של הגבר שנעצר.

אם חשבתם שלעצורים מיוחסות עבירות חמורות שמצדיקות פשיטה ברוטאלית שכזו, הרי שהעצורים צפויים להשתחרר כבר הבוקר לאחר הפקדה של כמה אלפי שקלים, זאת לאחר שעות ספורות במעצר.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 12 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד