בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מסתננים מוכרים סמים באילת

כתבי אישום ומעצרים למסתננים שמכרו סמים באילת. אחד מהנאשמים כבר הורשע בעבר בשוד ובעבירות נוספות ואף ריצה עונש מאסר.

  • כ"ג שבט תשע"ו - 16:07 02/02/2016
גודל: א א א
מסתנן ושוטר באילת, אילוסטרציה (דוברות אילת) דוברות המשטרה
מסתנן ושוטר באילת, אילוסטרציה (דוברות אילת) דוברות המשטרה

בחודש האחרון הוגשו כתבי אישום כנגד מסתננים החשודים במכירת סמים באילת, כך אל פי דיווח באתר 'ערב ערב באילת'. המסתננים נתפסו על ידי שוטר סמוי שפנה אליהם וביקש לקנות סמים, המסתננים מכרו לשוטר שמים מסוג 'נייס גאי' במאה שקל ליחידה. באחד המקרים המסתנן אף פנה מיוזמתו אל השוטר הסמוי והציע לו לקנות סמים.

על אחד הנאשמים, מוחמד עבדאללה, ביקשה המשטרה מעצר עד לתום ההליכים. לדברי המשטרה, על אף שהנאשם אינו שוהה בארץ תקופה ארוכה הוא כבר הספיק לקבל מספר הרשעות בגיןהכשלת מעצר חוקי, תקיפת שוטר ושוד, והוא אף ישב למשך זמן ממושך במאסר. לטענת המשטרה, ישנו חשש סביר ששחרור המסתנן ממעצר יקשה על איתורו והבאתו לדין.

בנוסף לכתבי האישום, משטרת אילת עצרה מסתננן נוסף שמכר סמים בעיר. המסתנן נעצר לראשונה בעיר בשברשותו כמות גדולה של סמים אך הוא שוחרר בתנאי הרחקה מהעיר אילת. יומיים לאחר מכן נעצר החשוד שנית כשהוא מסתובב שיכור ברחובות העיר.המסתנן התנגד למעצר, השתולל בנידת ונאבק עם השוטרים.

בבית המשפט ביקש החשוד להשתחרר שנית למעצר בית בתל אביב, כשהוא מציע כי מסתנן אחר יחתום עליו ערבות. השופטת הסבירה כי הערבות אינה רלוונטית מאחר וגם במעצר הקודם חתמו שנים מחביריו על כתב ערבות, אך יומים לאחר מכן הוא נמצא שיכור ברחובות העיר.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 12 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד