בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מוצ"ש: הפגנה מול ביתו של רז נזרי

בעקבות חשיפת חלק מחומרי החקירה אתמול (חמישי), יפגינו פעילים בדרישה להקמת ועדת חקירה

  • כ"ו שבט תשע"ו - 10:57 05/02/2016
גודל: א א א
מפגינים כנגד העינויים (יהודי לא מענה יהודי)
מפגינים כנגד העינויים (יהודי לא מענה יהודי)

עדכון: בשל מזג האוויר, ההפגנה נדחתה למוצ"ש הבא. פרטים בהמשך.

בעקבות פרסום מסמכי החקירה בהם נחשף כי אכן עונו צעירים יהודים במרתפי השב"כ כמו שטענו עורכי דינם ובני משפחותיהם, תתקיים במוצאי השבת הקרובה הפגנה מול ביתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה רז נזרי.

"בחומרים שפורסמו, ביניהם תמלילי חלק מהחקירות, ברור שטענת עורכי הדין על העינויים היו נכונות, וכי החשודים הודו רק בגלל העינויים" נכתב במודעה המפרסמת את ההפגנה במוצאי שבת. "הפשע הכי גדול שמדינה יכולה לעשות היא להכניס לכלא נערים על לא עוול בכפם".

השב"כ וחלק מהפוליטקאים הכחישו במשך תקופה ארוכה את קיומם של העינויים בדיוק בגלל זה. עכשיו כשנחשפו הדברים אנו קוראים להקמה מיידית של ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את הפרשה. בא איתנו לדרוש הקמת ועדת חקירה". ההפגנה נקבעה לשעה 20:30 ברחוב הנשיא, 49 בגבעת שמואל.

"מצופה היה מבכיר כמו רז נזרי לפעול נגד העוולות אליהן נחשף אך לצערי הוא החליט לשתוק, ופגע לא רק בצעירים אלא גם במנדט הנרחב שנתן לו כמשנה ליועץ המשפטי האמון על זכויות אזרח" אמר בתגובה למסמכים עו"ד איתמר בן גביר המייצג שניים מהנאשמים. "אם בארזים נפלה שלהבת ונזרי שותק, מה נצפה מאחרוני החוקרים בשב"כ שכיסחו את הצורה ללקוחות שלנו", אמר.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד