בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המחבל עבד בקניון בהיתר

המחבל, שעבד בהיתר בקניון במעלה אדומים, נעצר לאחר שקרוב משפחה דיווח עליו למשטרה. פצוע הפיגוע מאושפז במצב אנוש: צבי בן בתיה לרפואה שלמה

  • י"ט אדר תשע"ו - 08:14 28/02/2016
גודל: א א א
צביקה כהן (באדיבות המשפחה)
צביקה כהן (באדיבות המשפחה)

בעקבות הפיגוע שביצע ערבי בלילה שבין חמישי לשישי בשבוע שעבר ופצע את צביקה כהן, מאבטח בקניון בעיר, הודיעה המשטרה כי ערבים "פלסטינאים" לא יורשו להכנס לעבודה בעיר מעלה אדומים עד ליום חמישי הקרוב.

על פי ההודעה, ערבים ישראלים ימשיכו להיכנס לעיר גם בשלב זה, וינתנו היתרים גם לערבים "פלסטינאים" חריגים.

בהודעת המשטרה נמסר כי ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב, בה הוחלט בנוסף להשאיר את ההערכות המוגברת של כוחות הביטחון בעיר. יחד עם זאת, נציין, כי החלטה על מניעה מפועלים ערבים להכנס לעבודה נעשית בצורה כמעט שגרתית לאחר פיגועים.

מנגד, במקרים חריגים תותר כניסת פועלים ערבים לעיר כמו גם לאזור התעשייה בעיר שם ייכנסו הפועלים הערבים לעבודה כרגיל גם בימים הקרובים.

בתוך כך, מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של צביקה כהן שנפצע בפיגוע. הוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בהדסה עין כרם כשהוא מורדם ומונשם וסכנה נשקפת לחייו. משפחתו בקשה מהציבור להעתיר בעדו לתפילה. שמו המלא לתפילה: צבי בן בתיה לרפואה שלמה בתוך כל חולי ישראל.

בסרטון מזעזע ממצלמות האבטחה בזירת הפיגוע נראה המחבל מכה בצביקה באמצעות גרזן פעמים רבות עד שהוא עוזב את הזירה. כמו כן, עד להגעת כוחות ההצלה לזירה חלף זמן רב בשל השעה המאוחרת והעדר נוכחים נוספים בזירת הפיגוע.

צביקה נדקר באמצעות גרזן על ידי מחבל ערבי שנמלט מהמקום. הבוקר הותר לפרסום כי הלילה נעצר המחבל, בן 21 מהכפר עזרייה, על ידי כוחות הביטחון. בחקירתו הראשונית הוא קשר עצמו לאירוע והועבר לחקירת שב"כ.

יצויין, כי המחבל עבד בהיתר בקניון במעלה אדומים.

בהודעת המשטרה נמסר כי המעצר התבצע לאחר שקרוב משפחתו של המחבל הסגיר אותו בשיחת טלפון למוקד 100 של המשטרה.

נציין, כי המשטרה הוציאה צו איסור פרסום גורף על חקירת הפיגוע. באופן חריג, הצו נאכף באופן מיידי, ומספר אנשים שהפיצו חומרים המתעדים את הפיגוע ברשתות החברתיות זומנו אמש לחקירה במשטרה.

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד