בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תושבים חלקו צ'ופרים - החיילים ננזפו

חיילים שחסמו כביש לערבים בפקודה, קיבלו חיזוקים מתושבים בשומרון ונזיפה ממפקדיהם בצה"ל. "חשוב לנו לחזק את החיילים בדברים חיוביים שצה"ל עושה, ביחוד אחרי פיגועים, ובעקבות המצב הביטחוני ואזלת היד"

  • כ"ט אדר תשע"ו - 20:06 09/03/2016
גודל: א א א
התושבים והחיילים (אחיעד ליבמן)
התושבים והחיילים (אחיעד ליבמן)

ביום חמישי בשבוע שעבר, הגיעו תושבים ובני נוער מהישוב יצהר בשומרון וחילקו לחיילים באזור צ'ופרים, זאת בעקבות העובדה כי החיילים חסמו את כביש גלעד הסמוך לישוב, לתנועת ערבים.

התושבים הסתובבו במספר מוקדים בגזרה בהם צומת חווארה, צומת בה"ד שלוש, צומת המטווחים הסמוכה וצומת הבייתות וחלקו ממתקים לחיילים. בנוסף, חלקו התושבים פתקים בהם נכתב "חייל יקר! יישר כוח גדול על חסימת הציר לערבים. באהבה: תושבים מיצהר".

התושבים, הצ'ופרים והחיילים (אחיעד ליבמן)

לקול היהודי נודע כי מפקדים בגזרה זעמו על החיילים שהצטלמו יחד עם התושבים לאחר שהאחרונים העלו תמונות מהאירוע בדף הפייסבוק שלהם. לטענת המפקדים מדובר ב"פעילות פוליטית" שאסורה במסגרת הצבא. נציין, כי הנזיפה לא נרשמה בתיק האישי של החיילים אלא נאמרה בעל פה.

"לאחר הפיגוע בהר ברכה וניסיון החדירה ביצהר, ראינו שחסמו את הכביש לערבים" מספר תושב יצהר. "שמחנו, והחלטנו להגיד את זה גם לחיילים שבצעו את החסימה ולחזק אותם. הגענו למקום, שוחננו איתם והבאנו להם ממתקים ואת הפתק שכתבנו, שמסביר למה החלטנו להגיע. החיילים שמחו מאוד".

חייל עם הפתק שחלקו התושבים (אחיעד ליבמן)

"חשוב לנו לחזק את החיילים בדברים חיוביים שצה"ל עושה, ביחוד אחרי פיגועים, ובעקבות המצב הביטחוני ואזלת היד". בנוגע לנזיפה שקבלו החיילים, אומר התושב: "זה מראה כמה רק צריך לחזק את החיילים שעושים דברים כאלו. הצבא מוגבל, מפחד להגיב ואפילו מפחד שיחזקו את החיילים בפקודות שהחיילים מבצעים".

בלשכת דובר צה"ל סרבו להגיב לדברים בצורה רשמית.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד