בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מורחק מנהלי לאלוף: "מתאכזר לרחמנים"

המשטרה אישרה הבוקר את קיום ההפגנה מול ביתו של אלוף פיקוד המרכז. לקראת ההפגנה מול ביתו של אלוף פיקוד המרכז רוני נומה, מורחק מנהלי שיגר מכתב לאלוף: "התעסק בביטחון האחים שלך במקום בביטחון אויבי ישראל", כתב

  • יח"צ
  • ל' אדר תשע"ו - 13:26 10/03/2016
גודל: א א א
רוני נומה (עמוס בן גרשום לעמ)
רוני נומה (עמוס בן גרשום לעמ)

לאחר שאתמול עוכבו שני נערים בפתח בית הדפוס בו הדפיסו מודעות על ההפגנה המתוכננת, משטרת רמת גן אישרה הבוקר את קיום הפגנת המחאה מול ביתו של אלוף פיקוד המרכז רוני נומה אותה יזמו צעירים יהודים שהורחקו בצו מנהלי בידי האלוף.

לקראת ההפגנה שתיערך במוצאי שבת הקרובה, שיגר יוסף פריסמן, צעיר שהורחק בצו מנהלי וממארגני ההפגנה, מכתב לאלוף הפיקוד ובו הוא קורא לו "לחזור בתשובה" ולהילחם באויבי ישראל במקום בצעירי הגבעות.

"בתקופה האחרונה אנחנו עדים למסע רציחות ופיגועים מצד האויב הערבי כלפי יהודים. מערכת הביטחון מגלה אזלת יד וכמעט מדי יום משלמים על כך יהודים בחייהם", כתב פריסמן לאלוף.

"אולם אם לא די בכך, דווקא בזמן זה בחרה מערכת הביטחון בכלל ואתה בפרט לנצל את כוחך ולהילחם ביהודים במקום לטפל ביד קשה בפורעים הערבים. מעל 40 צווי הגבלה מנהליים נחתמו על ידך כנגד בעלי משפחות ונערים אוהבי ארץ ישראל, תוך פגיעה קשה בהם וניתוקם ממקום מגוריהם. התנהלותך זו מביאה רק להחרפתו של המצב ומהווה עידוד ותמיכה לאויב הערבי".

פריסמן מתייחס גם להיקף הוצאת הצווים שגדל, ושואל מה היה קורה אם אותו רף היה מוצב להוצאת צווים לערבים. "החלטתם למגר את 'נוער הגבעות' והמאחזים, וכך כמעט כל נער המגיע למאחזים מקבל צו הרחקה מנהלי, גם ללא שעשה דבר. אני רוצה לשאול אותך: אם היית משווה את רף הוצאת הצווים המנהליים ליהודים לזה של הערבים (השוואה שכמובן אני מתנגד אליה, אולם נלך לשיטתכם 'אנשי השוויון'), כמה צווי הרחקה מיו"ש היית צריך להוציא לערבים? ככל הנראה מדובר באלפים ואף עשרות אלפים... לא בכדי אמרו חז"ל 'מי שמרחם על אכזרים בסוף מתאכזר על רחמנים'".

"רוני, בידיך ובכוחך לחזור בתשובה ולזכור כי ישראל ערבים זה לזה, ומכוח תפקידך להתעסק אך ורק בביטחונם של האחים שלך ולא להתעסק בדאגה לביטחון אויבי ישראל", הוסיף פריסמן.

"אני מציע לך ללמוד פרק באהבת ישראל ודאגה ואכפתיות לעם היהודי דווקא מאותם אלה שעצרת, הרחקת והגבלת, צעירים יהודים אשר משקיעים ימים ולילות בישוב הארץ ודאגה לעם ישראל, ללא אינטרס אישי. בציפיה שדברים אלו היוצאים מן הלב יכנסו ללבך ושנזכה למדינה מתוקנת על פי התורה".

בהתאם לחוק, אנו מנועים מלפרט בכתבה את כתובתו של האלוף נומה, שם תתקיים ההפגנה

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד