בע"ה כ' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"חלם לשרת המדינה ומצא עצמו נבגד מהמערכת"

מכתב נוקב מאמו של החייל שחיסל מחבל לשר יעלון: "תחזיר לנו את הילד"

  • י"ח אדר ב תשע"ו - 08:14 28/03/2016
גודל: א א א
חייל. אילוסטרציה (דובר צהל)
חייל. אילוסטרציה (דובר צהל)
סכין במצ"ח - הסיקור המלא בקול היהודי

אמו של החייל שחיסל את המחבל בחברון ונחקר בחשד לרצח, שיגרה מכתב לשר הבטחון משה יעלון בו היא מביעה את הבגידה אותה חשה מצד המערכת אותה שרת בנה.

"אני האימא של החייל ששלחתם למשימה להגן על אזרחי המדינה והפקרתם אותו. אימא ששלחה את הבן שלה לשמור על המדינה ואזרחיה והמערכת משיבה לו אש ומשתיקה את קולו", כתבה האם. "מיום חמישי חיי נעצרו והפכו ליום אחד ארוך, כואב, מתיש ומתמשך. כל כך ארוך שהמכות בו מגיעות ללא הרף ולא נותנות מנוחה. ימים ללא שינה, ימים בהם הלילה הופך ליום והיום הופך ללילה. ימים בהן הדאגות חונקות ולא מאפשרות לי לחיות. ימים בהם נדמה כי אני חיה בחובה ולא בזכות ועל מה?? על זה שסמכתי על המערכת ושלחתי את בני לשמור על המדינה".

"אני היא האימא של הילד שכל חייו הבוגרים הקדיש עצמו למדינה - פטריוט, אוהב הארץ שחלם לשרת את המדינה אבל מצא עצמו נבגד מהמערכת. אני האימא של הילד בן ה- 19 שעומד בודד מול הדרג המדיני והצבאי ולא יכול לו".

"אני האימא שמסרה למדינה את בנה והמערכת השתמשה בו, התנערה ממנו ושסעה בו באמצעות דובריה. אני היא זו שנשארת שצריכה לשמור על המשפחה שלה שנקרעת מהסיטואציה שנכפתה עליה ומתמודדת עם השאלות של הילדים, הבכי, הכעס על גורל אחיהם".

"תחזיר לנו את הילד בחזרה, תחזיר לנו את חיינו בחזרה", דרשה האם מיעלון. "תזכור ואל תשכח שעמדת במקומו של בני רק בחדרו של אבו ג'יאד ווידאת הריגה אל מול טרוריסט נתעב ומרצח. גם בני עמד ביום חמישי מול מחבל מרצח אך היוצרות התהפכו והטרוריסט שהגיע לרצוח הפך לחסיד אומות העולם ובני הפך למרצח, השתגענו?!".

"אני האימא של חיילי ישראל שנושאת על כתפי את העול עבור כל ילדי ישראל פונה אליך ומבקשת שתשיב לבננו את האמון במערכת ולא תשכח מי הוא באמת המפגע".

"בני מצא עצמו בסיטואציה מורכבת ואני בטוחה שכל רצונו היה למנוע אסון גדול מתוך תחושת סיכון שליוותה אותו ברגע קבלת ההחלטה. אל תשלח ידך אל בני, עמוד לצדו. הוא לא רק הילד שלי, הוא הילד של כולנו, אינו שונה מילדים רבים שגדלים במדינת ישראל ומשתוקקים להגיע לרגע שיתגייסו לצבא וישמרו על אזרחי המדינה, עלי ועליך".

"אני פונה אליך בתקווה שתשמע את קולי שהולך ונחלש. את קולו של בני הזועק אליך ממרתפי המעצר ומבקש שזיכרונך מימיך כמפקד סיירת ישובו אליך ויעמדו לזכותו היום, כפי שעמדו לזכותך כשהגנת על ביטחון ישראל".

"בברכה, אימו של הילד שהופקר על ידי המערכת", חתמה האם.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 1 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד