בע"ה ה' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

היום: דיון בעניינו של החייל מחברון

לאחר יומיים נוספים אותם בילה במעצר בהוראת השופט הצבאי, יתקיים היום (ה') דיון נוסף בעניינו של החייל מחברון. הערב תתקיים הפגנת המונים בכיכר המדינה בתל אביב

  • כ"א אדר ב תשע"ו - 11:50 31/03/2016
גודל: א א א
משטרה צבאית (אתר המשטרה הצבאית)
משטרה צבאית (אתר המשטרה הצבאית)

סכין במצ"ח - הסיקור המלא בקול היהודי

בבית הדין הצבאי בקסטינה, בבסיס מז"י בקריית מלאכי, יובא היום (חמישי) לדיון נוסף החייל מחברון, זאת לצורך הארכת מעצרו על פי בקשת הפרקליטות הצבאית.

בדיון הקודם שהתקיים לחייל ביום שלישי האחרון, ביקשה התביעה להאריך את מעצרו בתשעה ימים, אך נענתה ביומיים בלבד, עד להיום. התביעה הצבאית עידכנה שלשום את בית הדין הצבאי כי בכוונת משפחתו של המחבל להגיש עתירה לבג"ץ נגד נתיחת גופתו. גורמים המתמחים במשפט צבאי ציינו אתמול כי נתיחת גופת המחבל חיונית לצורך הקביעה אם מותו נגרם מירי החייל או מירי החיילים קודם לכן.

הערב תתקיים הפגנת המונים בכיכר המדינה בתל אביב, בדרישה מהממשלה לשחרר את החייל העצור. ההפגנה נקבעה לשעה 19:00 ואורגנה בידי ארגון "נלחמים בשקר הפלסטיני", "free israel", ו"אל יהוד".

במהלך הדיון הקודם שנערך לחייל בבסיס מז"י, הגיעו לפתח הבסיס כאלף מפגינים, שקראו לשחרר את החייל והניפו שלטים המוחים על המעצר ועל "מוסר" הלחימה של צה"ל. במהלך ההפגנה גם נחסמה צומת קסטינה הסמוכה לתנועת רכבים בידי המפגינים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 10 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד