בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אנשים נלקחו מהבית למתקנים עלומים"

אחיו של אחד העצורים בשב"כ פונה לציבור הרחב: "כל מי שיש לו השפעה - שיפעל"

  • ב' ניסן תשע"ו - 09:56 10/04/2016
גודל: א א א
מיצג העינויים בכיכר הבימה (יהודי לא מענה יהודי)  (יהודי לא מענה יהודי)
מיצג העינויים בכיכר הבימה (יהודי לא מענה יהודי) (יהודי לא מענה יהודי)

שלושת העצורים היהודים הכלואים ונחקרים בימים האחרונים במרתפי השב"כ ימשיכו להחקר גם בימים הקרובים ללא שניתנת להם הזכות הבסיסית להפגש ולהוועץ עם עורך דין, כך על פי החלטת בית המשפט.

בינתיים, אחיו של אחד העצורים מפרסם מכתב בו הוא קורא לכל יהודי ויהודי להפגין ולפעול בדרכים שונות למען אחיו וחבריו. "הלב בוכה... אסרו את אחי הקטן, החמוד, שזה עתה הקים בית. עדין, פאות מסולסלות, אוהב אדם, מחובר לחיים, לאלוקים, לתורה שנתנה בסיני באש, וכן, גם לארץ הזו", פותח האח את המכתב.

"אני רועד מפחד כי זה מדי דומה למה שקרה רק עכשיו עם עצורי דומא. אנשים נלקחו מהבית למתקנים עלומים, בלי עורך דין, בלי שקיפות, בלי לוח זמנים, בלי שמישהו יטיל ספק. לית דין ולית דיין. והם עונו, כואב לחשוב על זה".

"לא מאמין לשב"כ. הם בעלי עניין להוציא הודאה מכל אחד והם עושים מאמצים פיזיים, על חשבון שלימות גופם של נערים יהודיים, לגרום לבני אדם להודות גם ברצח ארלוזורוב".

האח קורא לכל מי שיש בידו לפעול למען העצורים: "אני מתחנן, כל מי שקשור, כל מי שיש לו השפעה, שיפעל, שיפעיל, שירים טלפונים, שיזיז עניינים שלא יהיה כאן עינוי יהודים 2. יהודי לא מענה יהודי. שלא יהיה מהלך לא דמוקרטי, שלא יהיו דברים לא יהודיים ולא הפיכים".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד