בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ערעור נגד איסור המפגש לעצורים בשב"כ

עו"ד קידר יערער על ההחלטה להאריך לעצורים בשב"כ את איסור המפגש עם עו"ד בחמישה ימים. המחאה נגד מה שמכונה "פרשת העינויים 2" צוברת תאוצה

  • ב' ניסן תשע"ו - 14:23 10/04/2016
גודל: א א א
מפגינים אמש בגבעת שמואל (יהודי לא מענה יהודי)
מפגינים אמש בגבעת שמואל (יהודי לא מענה יהודי)

(צפו בהפגנה שהתקיימה מול בית המשפט בשבוע שעבר)

עו"ד עדי קידר יגיש ערעור נגד החלטת בית המשפט לאשר את המשך איסור המפגש עם עורך דין לשלושת היהודים הכלואים ונחקרים במרתפי השב"כ.

הבוקר האריך בית המשפט את הצו החריג המורה על איסור המפגש עם עורך דין לשלושה.

נזכיר, כי השלושה עצורים מזה חמישה ימים ולבקשת גורמי החקירה הוצא צו איסור פרסום על פרטי החקירה כך שאיש לא יודע בקשר לאיזה אירוע הם נעצרו ובמה מתמקדת החקירה. בני משפחותיהם וחבריהם של העצורים מביעים כל העת חשש כי גם בפרשה זו, כפי שנעשה בחקירת אירוע ההצתה בכפר דומא לפני כמה חודשים, עושה השב"כ שימוש באמצעי חקירה אלימים בנסיון לגבות מהעצורים הודאות, זאת על אף שאין להם כל קשר לאירועים אשר בגינם הם נחקרים.

מפגינים אמש מול ביתו של ניזרי (יהודי לא מענה יהודי)

בתוך כך, חבריהם ובני משפחותיהם של העצורים ממשיכים במחאה הציבורית נגד המעצר והאופן בו מתנהלת החקירה. אמש (מוצ"ש) הפגינו עשרות מול ביתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה רז ניזרי בגבעת שמואל.

המפגינים נשאו שלטים "די לעינויים!" ו"יהודי לא מענה יהודי". גם מחר, בעת שיתקיים בבית המשפט בפתח תקווה דיון נוסף בעניינם של העצורים, צפויים להפגין מול בית המשפט חבריהם ומכריהם.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד