בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הלוחם מ'כפיר' יואשם בהריגה

הפרקליטות הצבאית הגישה הצהרת תובע בעניינו של החייל. במוצאי השבת צפויות להתחדש ההפגנות ברחבי הארץ למענו

  • ו' ניסן תשע"ו - 10:45 14/04/2016
גודל: א א א
החייל מובל לדיון. ארכיון (הלל מאיר TPSׂ)
החייל מובל לדיון. ארכיון (הלל מאיר TPSׂ)

הפרקליטות הצבאית הגישה הבוקר (ה') לבית הדין הצבאי ביפו הצהרת תובע בעניינו של לוחם חטיבת 'כפיר' שתועד כשהוא מחסל את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בחברון בפורים.

על פי ההצהרה, כתב האישום שיוגש יכלול עבירה של הריגה. הפרקליטות הצבאית בקשה להאריך את מעצרו הפתוח של החייל עד ליום שני. נכון לשעה זו, טרם התקבלה החלטה בעניין הארכת המעצר.

חבר הכנסת אביגדור ליברמן אמר הבוקר: "מוטב היה לפרקליטות הצבאית ולכל האחרים שמיהרו לחרוץ דין לרדת מהעץ עליו טיפסו ולא להמשיך ולפגוע בחייל בשל עניינים של גאווה עצמית וחוסר נכונות להודות בטעויות", דברי ח״כ ליברמן.

אביו של החייל שיגר השבוע מכתב חריף לשר הביטחון יעלון, בו הוא מאשים אותו בכך שמיהר לחרוץ את דינו של בנו בהצהרותיו הרבות לתקשרות לאחר הפיגוע: "לצערנו הרב מיהרת לשפוט אותו עוד ביום הפיגוע בחברון, שעות אחדות לאחר שהתרחש. בחלוף כמה ימים אף החרפת את הטון והרשעת אותו בנאום בכנסת שפגע בכל בני המשפחה – ובפרט בילד שלנו. אתה ודאי לא יודע, אבל אחרי הנאום שלך אשתי פשוט התמוטטה בבית", כתב אביו של החייל.

בתוך כך, ארגון 'נלחמים בשקר הפלסטיני' שריכז את עשרות ההפגנות שנערכו למען החייל מאז הפיגוע בחברון, הודיע על שורת הפגנות בצמתים רבות ברחבי הארץ במוצאי השבת הקרובה. רשימת הצמתים מכסה את רוב חלקי הארץ: החל ממעלות ונהריה בצפון ועד לאילת שבדרום.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד