בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אלפים צפויים להפגין הערב למען אלאור אזריה

לאחר הגשת כתב האישום נגד הלוחם מ'כפיר' נתניהו מנסה להנמיך את הלהבות סביב הנושא

  • י"א ניסן תשע"ו - 13:45 19/04/2016
גודל: א א א
ארכיון (TPS)
ארכיון (TPS)

עצרת ענק צפויה להתקיים הערב (ג') בתל אביב למען החייל אלאור אזריה, לוחם מחטיבת 'כפיר' שהורשע אתמול בעבירת הריגה לאחר שירה למוות במחבל שביצע פיגוע דקירה בחברון בפורים.

על אף הלחץ התקשורתי סביב העניין והנסיון של רבים להציג את העצרת כקיצונית ו"סכנה לדמוקרטיה", אלפים רבים צפויים לקחת בה חלק. הסעות לעצרת בכיכר רבין תצאנה מכל רחבי הארץ.

אתמול, בלחץ התקשורת בטלו אתמול אייל גולן וד'אור את השתתפותם בה, אך אומנים אחרים צפויים לקחת בה חלק.

העיתונאי שרון גל, ממארגני העצרת, קרא לציבור הרחב להגיע ולהשתתף בה: "זה צו 8 חברים וחברות - אסור להיות אדישים, אסור להישאר בבית. אני קורא לכם להגיע לכיכר רבין בת"א עם דגלי ישראל, בואו לחבק את צה"ל שלנו, את הבנים שלנו".

העצרת תחל בשעה 19:30.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הבוקר הודעה לתקשורת בנוגע לפרשיית משפטו של אלאור: "כאבא של חייל וכראש ממשלה אני מבקש לומר שוב: צבא ההגנה לישראל מגבה את חייליו. אני משוכנע שבחינת האירוע בחברון תיעשה בשיקול דעת ובאחריות. בהכירי את מערכת המשפט הצבאית, אני בטוח שבית הדין יתחשב בכל נסיבות המקרה. החיילים שלנו אינם רוצחים. הם פועלים נגד רוצחים ואני מקווה שתימצא הדרך לאזן בין המעשה לבין ההקשר הכולל של האירוע ובינתיים אני מציע לכולם להנמיך את הלהבות", אמר נתניהו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד