בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מהומות בתל אביב ביום העצמאות האריתריאי

מסתננים בתל אביב ניסו לתקוף מסתננים אחרים בעת שחגגו את עצמאות מדינתם. למחרת: קטטה נוספת בין מסתננים בעיר רחובות

  • ל' ניסן תשע"ו - 12:32 08/05/2016
גודל: א א א
(מאי גולן)
(מאי גולן)

ביום שישי האחרון חל יום העצמאות של מדינת אריתריאה. למרבה ההפתעה אלפי 'פליטים' שהגיעו לישראל על פי הטענות בעקבות התנגדותם למשטר האריתריאי, הגיעו לגני התערוכה להשתתף בחגיגות על עצמאות מדינתם.

במרכז למדיניות הגירה ישראלית פרסמו את העובדה וכתבו: "אנא שתפו כדי לחשוף את הבלוף השקרי הזה של "הפליטות האריתראית".לא נותר לנו אלא לאחל לידידנו המסתננים האריתראים חג עצמאות שמח ולשנה הבאה באסמרה הבנויה".

אל גני התערוכה הגיעה קבוצה גדולה של מסתננים אריתראים מתנגדי המשטר האריתראי והחלו להתפרע ולהתעמת עם החוגגים האריתראים במקום. עדי ראייה ספרו כי הם הגיעו למקום כשהם חמושים באלות והחלו ליידות אבנים ולעורר מהומה רבתי. המשטרה עצרה מספר מתפרעים במהלך האירוע.

חמושים באבנים ובמקלות (דוברות המשטרה)

מקל ששימש את המסתננים (דוברות המשטרה)

| קטטה נוספת ברחובות

מלבד ההתפרעויות ההמוניות בתל אביב, בשבת האחרונה כבר נוסף אירוע אלימות של מסתננים מרחובות לרשימה הארוכה של פשיעית המסתננים. על פי דיווח באתר 'רוטר' קטטה נוספת של אריתריאים נרשמה בעיר רחובות בבניין הסמוך לתחנת המשטרה המקומית.

בסרטון שפורסם מזירת האירוע ניתן לראות את ההרס שבוצע בחדר המדרגות של הבניין לצד כתמי דם. בחסדי ה' תושביו היהודים של הבניין, ביניהם גם זקנים וילדים לא נכחו במקום בעת התגרה. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו שמונה אריתריאים החשודים בהשתתפות בקטטה.

כתמי הדם בזירת האירוע ברחובות (מאי גולן)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד