בע"ה ז' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בג"ץ הכריע: גופתה של הנרצחת לא תנותח

בתום דיון לילי שוחררה גופתה של אילנה נבעה הי"ד לקבורה. הלוויה בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון

  • ד' סיון תשע"ו - 09:28 10/06/2016
גודל: א א א
(ויקיפדיה)
(ויקיפדיה)

בתום דיון לילי הכריעו שופטי בג"ץ כי גופתה של אילנה נבעה הי"ד שנרצחה בפיגוע הירי במתחם 'שרונה' בתל אביב ביום רביעי לא תנותח ואפשרו את שחרור הגופה לקבורה היום. הלוויתה תתקיים בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון.

הדיון התקיים בעקבות עתירה שהגישה המשטרה בשל התנגדות המשפחה לנתיחה מטעמים דתיים. המשטרה טענה כי ייתכן ונבעה לא מתה כתוצאה מהירי אלא מסיבות אחרות, למשל דום לב בשל הבהלה מהפיגוע. לטענת המשטרה, הדבר עשוי להשליך על ההליך הפלילי נגד המחבלים ולכן קיים צורך לנתח את הגופה ולהכריע בעניין.

זירת הפיגוע (דוברות המשטרה)

המשפחה, שהתנגדה כאמור לנתיחה, קבלה סיוע משפטי מהמוקד המשפטי של ארגון זק"א.

אילנה הי"ד הותירה בעל וארבעה בנות. היא עבדה לכלכלת הבית בחנות קטנה בסמוך לביתם והתמקדה בעיקר בגידול הבנות.

שניים נרצחים נוספים בפיגוע טרם הובאו למנוחת עולמים: מיכאל פייגה בן 53 מרמת גן ומילה מישייב בת 33 מראשון לציון. פייגה היה ראש תכנית בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת בן גוריון. הוא הותיר אחריו אשה ושלוש בנות.

מישייב הותירה זוג הורים ושלושה אחים.

עידו בן ארי הי"ד, שנרצח גם הוא בפיגוע, הובא אמש (ה') למנוחות. כאלף איש השתתפו בלוויתו. עידו, בן 42, הותיר אחריו אשה ושני ילדים. עידו שירת בסיירת מטכ"ל וקיבל אות הצטיינות מנשיא המדינה על שירות משמעותי במילואים.

אחות של עידו ספדה לו בהלוויה: ''תגיד לנו שסתם עבדת עלינו, לא נכעס עליך. עידו אח יפה שלנו איך עשו לנו את זה? תמיד עזרת עם חיוך... שני כדורים פילחו את גופך ופילחו את נשמותינו. דבר אחד הם לא לקחו מאתנו - אנחנו משפחה חזקה ומגובשת, היינו ארבעה אחים ונישאר לנצח ארבעה אחים" אמרה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 3 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד