בע"ה ז' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הספסל שייך לקטין מיצהר"

חבריו של בן החמש עשרה שהורחק מבית הוריו פתחו בקמפיין יצירתי ומבקשים מהציבור להשתתף במיזם, ובכך לעורר מחאה ציבורית בעניינו

  • י"ד סיון תשע"ו - 13:19 20/06/2016
גודל: א א א
אחד מהספסלים המשתתפים במיזם (הקול היהודי)
אחד מהספסלים המשתתפים במיזם (הקול היהודי)

הבוקר (שני) פורסם כי אלוף פיקוד מרכז, רוני נומה, החליט לדחות את בקשתו של עורך דינו של קטין תושב הישוב יצהר ולהרחיק אותו בצו מנהלי מחוץ לבית הוריו ומחוץ לישובי יהודה ושומרון. בעקבות תשובת האלוף, החלו חבריו ופעילים נוספים לצאת בקמפיין כנגד הצו המנהלי.

"הספסל של הקטין מיצהר" כך נקרא הפרויקט שלכבודו אף הוקם דף פייסבוק. חבריו של הקטין מבקשים מהציבור לשלוח תמונות של ספסלים רבחבי הארץ שעליהם מודבק פתק "הספסל שייך לקטין מיצהר", ובכך מתכוונים הפעילים לסמל את העובדה כי אין לבן החמש עשרה היכן לישון, ולעורר מחאה ציבורית בנושא.

הנער המורחק בביתו שביצהר

הקטין, כבן 15 בלבד, קיבל לפני כשלושה שבועות צו מנהלי המבטל את הצווים הקודמים שניתנו לו בהם צו מעצר בית בבית הוריו שביצהר והרחקה מיהודה ושומרון למעט הישוב בו הוא מתגורר. על פי הצו החדש, הוטל עליו לשהות במעצר בית לילי בבית סביו וסבתו ונאסר עליו להיכנס ליהודה ושומרון ובפרט לבית הוריו ביצהר.

בעקבות העובדה כי סבו וסבתו לא היו יכולים לארח אותו מסיבות אישיות, פנה עורך דינו, עדי קידר, ללשכת אלוף הפיקוד כנגד הצו וביצועו, וסוכם כי עד להחלטה אחרת יישאר הנער בבית הוריו. כאמור, כעת הודעי האלוף כי הוא מרחיק אותו מבית הוריו.

ספסל נוסף בפרויקט (פייסבוק "הספסל של הקטין מיצהר")

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 3 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד