בע"ה ז' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לדאוג שהמחבלים לא ישתחררו מכלאם"

לאחר גזר הדין לרוצחי בני הזוג הנקין. "אין גזר דין אשר יחזיר לחיים את בני ואת כלתי"

  • ט"ז סיון תשע"ו - 22:20 22/06/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע הקשה (זקא)
זירת הפיגוע הקשה (זקא)

לאחר גזר הדין שהוטל היום (רביעי) על המחבלים הערבים שרצחו את בני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד באיתמר שבשומרון לפני כעשרה חודשים, קרא ראש המועצה האזורית יוסי דגן שלא לשחרר את המחבלים ממאסרם

"אם לא הוציאו להורג את חיות האדם שרצחו את ההורים לעיני ילדיהם, לכל הפחות יש לקבוע בחוק שלא ניתן יהיה לשחרר אותם מכלאם לפני שיסיימו לרצות את עונשם", אמר דגן. "ידע כל מחבל נתעב כי הוא יסיים את ימיו בכלא אם יפגע באזרח ישראלי".

בית המשפט הצבאי בסלאם שבשומרון, גזר היום שני מאסרי עולם ו-30 שנות מאסר נוספות לכל אחד מארבעת הרוצחים שהיה מעורב ברצח ההורים לעיני ילדיהם, לאחר שאלו תכננו גם לחטוף יהודים, אך ללא הצלחה.

הרבנית חנה הנקין, אמו של הרב איתם הי"ד, הגיבה גם היא לגזר הדין. "ישבנו הבוקר בבית המשפט הצבאי בשומרון, כחמש דקות נסיעה מצומת מגידו, ושם ראיתי לראשונה את המרצחים אשר רצחו את בני הרב איתם הנקין וכלתי האהובה נעמה. אין גזר דין אשר יחזיר לחיים את בני ואת כלתי. אין גזר דין שיחזיר להם את חמישים שנות החיים שנחמסו מהם, שיחזיר לנכדנו את הוריהם האהובים".

"אפילו במדרג הטרוריסטים, החבורה שראינו הבוקר, שרצחו את כלתי היפהפייה ואת בני במטח יריות על שני ההורים, מטווח אפס, לעיני ילדיהם, היא בתחתית החבית. בכל זאת, יש לנו הקלה מסוימת בידיעה שהמרצחים יבלו את שארית ימיהם עלי אדמות בכלא. הם לא ייצאו לראות אור יום מחוץ לשערי הכלא, ולא יפגעו במשפחות נוספות".

עוד הוסיפה הרבנית הנקין ואמרה, כי "אנו קוראים לממשלה לנקוט בכל הצעדים להגן על חיי אזרחי מדינת ישראל. למרצחים שרצחו את ילדינו רק בגלל שהם יהודים אנו אומרים: ניסיתם להחריב את המשפחה האהובה שלנו, אבל אנחנו חורקים שיניים וממשיכים, ונמשיך להיות פה ולגדל פה דור אחר דור".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד