בע"ה ז' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפגנה בירושלים: "החזירו את מנגיסטו"

שנתיים מאז נפל בשבי חמאס: בני משפחתו של אברה מנגיסטו הפגינו

  • ח' אלול תשע"ו - 21:03 11/09/2016
גודל: א א א
משפחת מנגיסטו מפגינה בירושלים, הערב (יחצ)
משפחת מנגיסטו מפגינה בירושלים, הערב (יחצ)

עשרות פעילים ובני משפחתו של אברה מנגיסטו מפגינים הערב (ראשון) מול בית ראש הממשלה בירושלים בדרישה לשחרר את מנגיסטו משבי חמאס, שנתיים לאחר שנפל בשבי חמאס ברצועה.

"שנתיים אנחנו, המשפחה, יושבים בשקט", אמר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה. "נתנו אמון בראש הממשלה שימלא את תפקידו, יגן עליו, ידאג לאברה, ואנחנו רואים ששום דבר לא נעשה. באנו היום לומר מספיק. אסור לתת למצב הזה להימשך. אנחנו לא ניתן לקולו של אברה לדום". עוד הוסיף אילן ואמר, כי "יש מה לעשות, צריך להשוות מיד את תנאי אסירי החמאס לתנאי החזקתו של אברה, וללחוץ על החמאס על מנת לקבל אות חיים. ראש הממשלה – הגיע הזמן למעשים. די לדיבורים".

בסיום דבריו הוסיף אילן משפט אותו הפגנה לאחיו בשבי. "אברה, אם מאפשרים לך לשמוע אותנו, דע לך שאנחנו דואגים ואוהבים אותך ולא נרפה עד שנזכה לראות אותך יחד איתנו. תהיה חזק".

המפגינים, הערב (יחצנים)

איילין, אבריו של אברה אמר, כי "כל כך הרבה זמן עבר מאז שאברה נשבה. לא סופרים אותנו? אנחנו כואבים, הרוסים. איפה ראש הממשלה? איך זה שמשפחות אנשי החמאס מגיעות לישראל, מחבקות את יקיריהן ונשארות איתם בקשר בשעה שאנחנו לא שומעים דבר? ראש הממשלה, זה בידיים שלך!"

אמו של אברה, אגרנש, נשאה דברים גם היא ואמר: "שנתיים של חושך עברו עלינו. לראש הממשלה יש אחריות להחזיר את הבן שלי. אנחנו מרגישים ששכחת מאתנו, ראש הממשלה. הילד שלי חולה, חצה את הגבול מתוך מצוקה נפשית. אם זה היה מישהו אחר היו עושים הכל כדי להחזיר אותו. אבל את אברה שכחת. הבטיחו לנו ולא עשו שום דבר".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד