בע"ה ז' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לבטל שיתוף פעולה בין העירייה לארגון השמאל

ארגון 'רופאים למען זכויות אדם' זוכה לסיוע מעיריית באר שבע. ח"כ סמוטריץ' מוחה

  • ט' אלול תשע"ו - 17:01 12/09/2016
גודל: א א א
בצלאל סמוטריץ. ארכיון (יהודה פרל)
בצלאל סמוטריץ. ארכיון (יהודה פרל)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי פנה אתמול (ראשון) לראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' בקריאה לבטל כל שיתוף פעולה הקיים בין העירייה לבין ארגון 'רופאים למען זכויות האדם'.

"ארגון זה מצהיר כי הינו פועל למען זכויות אדם ולמען כלל אזרחי ישראל", כתב סמוטריץ' בפנייתו. "לצערי, פועלו של הארגון רחוק מלשקף את הצהרותיו. מנתוני רשות המיסים מתברר, כי פעילות הארגון העוסקת באזרחי ישראל היהודים והערבים עומדת על ארבעה אחוזים בלבד מסך פעילותו. עוד עולה, כי 96% הנותרים של פעילות הארגון מתרכזים בסיוע לאוכלוסייה הפלסטינית, למחבלים ולמשפחותיהם, וכנגד חיילי צה"ל".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"מעבר לכך", הוסיף חבר הכנסת במכתבו "השתתף הארגון במסירת מידע שקרי עליו התבסס דו"ח גולדסטון ובנוסף לא פעם שלח חומרים לבית הדין בהאג כנגד חיילי צה"ל. יחד עם זאת, תמוהה בעיניי ההחלטה לקיים קשר בין העירייה ולהעביר כספים לארגון, שעה שתושבי העיר היו נתונים תחת מתקפת טילים במבצע 'צוק איתן', עסק הארגון בהוצאות גינויים לחיילי צה"ל שנחלמו ברצועת עזה".

לאחרונה עלה שמו של הארגון לכותרות לאחר שזה הגיש עתירה כנגד הזנה בכפייה לשבותי רעב. כזכור, עתירתם נתדחתה בפני בית המשפט, שהתיר פתח לעתירות פרטניות.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד