בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הכניעה בהר הבית עולה בדם שוטרינו"

במטה המשותף לתנועות הר הבית בתגובה לפיגוע הבוקר בירושלים

  • ט"ז אלול תשע"ו - 15:22 19/09/2016
גודל: א א א
הר הבית. ארכיון (שלמה מור)
הר הבית. ארכיון (שלמה מור)

בעקבות הפיגוע הבוקר (שני) בעיר העתיקה בירושלים, בו נפצעו שני שוטרים באורח קשה ובינוני, אמרו במטה המשותף לתנועות הר הבית והמקדש, כי "תוצאות מדיניות הכניעה והרמת הידיים אל מול האיומים והטרור בהר הבית, עולות בדם שוטרינו".

במטה הוסיפו ואמרו, כי "בשבוע שעבר החליטה ממשלת ישראל לסגור את הר הבית לכניסת יהודים למשך שבוע. שבוע שלם בו ההסתה והטרור צברו כוחות מחודשים בלב הר הבית, באמצעות דרשות הסתה, הנפת דגלי טרור ונוכחות אנשי חמאס ופת"ח בהר. הממשלה גם אפשרה כניסת מאות עזתים להר הבית ולירושלים כפי שהיא עושה בכל שבוע".

"אמש (א') הודיע רה"מ שימשיך לאסור על חברי כנסת להיכנס להר הבית. לא נשמע קול התנגדות צלול למהלכים הללו פרט לקולם של עולי הר הבית שהתריעו והרימו דגל. החל מיום שישי אנו רואים את תוצאות הכניעה והפחד להתמודד עם המציאות, מציאות הטרור בהר הבית. מבצע הפיגוע בשער שכם היה אזרח ירדני שקיבל אישור להגיע להר הבית ולישון בסמוך לו ולתכנן את פעולתו בזמן שיהודים גורשו מהר הבית ומשעריו באלימות".

במטה המשיכו למנות את הפיגועים. "הפיגוע הבוקר בשער הפרחים הסמוך להר הבית ממשיך להוכיח בפעם המי-יודע-כמה כי הכניעה לטרור רק מביאה עוד ועוד טרור. כך היה בגלי האלימות הקודמים וכך יהיה גם הפעם".

"אנו קוראים לממשלת ישראל להתעשת למען ביטחון אזרחיה, שוטריה וחייליה - ולפתוח מיד את הר הבית לכניסה חופשית של כל יהודי, חבר כנסת או מתפלל, וכן להחיל ריבונות מעשית בהר הבית-להניף בו את דגל המדינה, ולחסל את קיני הטרור שבו".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד