בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קצינים בכירים מכהנים יעידו להגנתו של אזריה

משפטו של הלוחם אלאור אזריה יימשך היום (ד') ויעלו עדי הגנה נוספים, קצין מודיעין וקצין הנדסה בחטיבה המרחבית חברון

  • י"ח אלול תשע"ו - 08:21 21/09/2016
גודל: א א א

גם היום (רביעי) יימשך בבית הדין הצבאי ביפו שלב העדויות מטעם ההגנה במשפטו של הלוחם אלאור אזריה שהואשם בהריגה לאחר שחיסל במחבל בחברון. הפעם, על דוכן העדים יעלו שני קציני צה"ל המכהנים כיום בתפקידים בכירים באוגדת איו"ש.

מדובר בשני הקצינים המכהנים הבכירים שייעדו עד כה במשפט מטעם ההגנה: קצין מודיעין וקצין הנדסה האחראי גם על תחום החבלה בחטיבה המרחבית.

הקצינים צפויים להישאל על ההתרעה הממוקדת לפיגוע משולב של ארגון הטרור חמאס שהייתה באותם ימים בגזרת חברון, וכן על איום המטענים בגזרה ועל הדרך מה מזכים מחבלים מחשש להימצאות מטעני חבלה על גופם.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

עד כה, העדויות שהביאו הלוחמים והקצינים, לובשי המדים, במהלך משפטו של אזריה, חשפו פערים מדאיגים בין תפילת הלוחמים והמפקדים בדרגים הנמוכים, לבין הקצינים הבכירים יותר, החל מדרגת מ"פ ומעלה.

בתוך כך, עורכי דינו של אזריה, אילן כץ ואייל בסרגליק ממתינים לקבל את חומרי החקירה בפרשת סגירת התיק של מח"ט בנימין הקודם, אל"מ ישראל שומר, שירה לעבר מחבל ערבי שיידה לעברו אבנים וזוכה.

עד לסוף השבוע הבא, צפויות להסתיים העדויות מטעם ההגנה במשפטו של אזריה, והן יכללו בין היתר את עדותו של הלוחם שנפצע בפיגוע בידי המחבל שחוסל, עדותו של מנכ"ל מד"א אלי בין. לאחר החגים ישמיעו התובע והסנגורים את סיכומיהם במשפט ובהמשך, ראש הרכב השופטים, אל"מ מאיה הלר, תמסור את פסק הדין.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד