בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

במקום לכלא הלך לבצע פיגוע

על המחבל הוטלו 4 חודשי מאסר. בעבר הורשע בעבירות טרור ובעבירות נוספות בהם: התפרעויות, תקיפת שוטר, הסתה לאלימות וטרור, הצתת רכב, אימון צבאי ועוד

  • ז' תשרי תשע"ז - 13:05 09/10/2016
גודל: א א א
המחבל במעצר (צילום מסך פייסבוק) צילום מסך
המחבל במעצר (צילום מסך פייסבוק) צילום מסך

על פי פרסומים בתקשורת הערבית עולה, כי המחבל הערבי שביצע את פיגועי הירי היום (ראשון) בירושלים נעצר בעבר מספר פעמים בגין התפרעויות כנגד שוטרים וחיילים בירושלים וכן בגין הסתה כנגד יהודים בפייסבוק. על אף זאת הדגיש השר ארדן כי לא היו התרעות ממוקדות לפיגועים.

בעקבות אישום שהתנהל כנגדו והרשעתו בעבירות של הסתה לאלימות וטרור בפייסבוק, היה אמור המחבל להיכנס היום לכלא ולהיאסר. במקום זאת, החליט לבצע פיגוע ירי קטלני בו נפצעו שישה יהודים ונהרגו שניים בהם שוטר יס"מ שרדף אחריו לאחר הירי בזירה הראשונה וכן אישה כבת 60.

המחבל, כך עולה, היה צפוי להיכנס לתקופה בת ארבעה חודשי מאסר לבית הכלא. בכתב האישום בגינו הושת עליו עונש מאסר נכתב: "חגכם הוא עוז ניצחון ומתן אפשרות. 19 מחיילכם נהרגו. הוי הורגי הילדים, החיילים הכי פחדנים בזויים ושפלים. גיבורי אלקאסם הכתיבו את ראשיכם ברפש אלקאסם וחיילי ההתנגדות אלה אכבר והשבח לאל".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"החייל אשר נפגע מהזיקוקים, איבד את השמיעה והתחרש חחחחח וקיבל כוויות בצווארו, חחחח... היזהרו מזיקוקים שכן הם מסוכנים. לילדכם נאחל בריאות ונאחל לאויב השפלה, חרשות, כוויות ועיוורון". כתב האישום ייחס למחבל 15 עבירות של הסתה לאלימות או טרור ו- 7 עבירות של תמיכה בארגון טרור.

עברו הפלילי כולל 7 הרשעות קודמות. הרשעתו האחרונה מלפני 4 שנים היא בגין שתי עבירות התפרעות, וכן עומדות לחובתו הרשעות בעבירות תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, אימון צבאי בלתי חוקי, השתתפות בהתקהלות, פציעה, הצתת רכב, היזק לרכוש והפרת הוראה חוקית.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן התבטא לאחר הפיגוע ואמר כי "בכל הערכות המצב שערכנו לא היו התרעות לאירוע ממוקד כזה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד