בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חשוד בהסתה נגד גופשטיין נעצר ושוחרר מיד

הציע 10 אלף ₪ למי שירה בגופשטיין, אך שוחרר לאחר חקירה. "ההסתה של התקשורת נושאת פירות"

  • מערכת הקול-היהודי
  • כ"א חשון תשע"ז - 07:46 22/11/2016
גודל: א א א
בנצי גופשטיין. ארכיון (הלל מאיר, tps)  (הלל מאיר, tps)
בנצי גופשטיין. ארכיון (הלל מאיר, tps) (הלל מאיר, tps)

"10,000 ₪, זה הסכום שאני משלם מידית למי שיכניס כדור בין העיניים לבנצי גופשטיין". מילים אלו נכתבו בתגובה לכתבה באינטרנט, מדף הפייסבוק של יואב גרשון מקיבוץ המעפיל. יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין הגיש אתמול (שני) תלונה במשטרת חברון.

גרשון עוקב לחקירה במשטרת שדות, זאת לאחר עשרות פניות של גולשים באינטרנט שמחו על התבטאותו. עם סיום החקירה, שוחרר גרשון לביתו בתנאים מגבילים בלבד.

"ההסתה של התקשורת וחברי הכנסת השמאלנים נושאת פירות", אמר גופשטיין. "לאחר שהם הסיתו נגדי בשבוע האחרון, יואב גרשון הרים את הכפפה ומציע פרס על ראשי בסך 10,000 ש"ח. לצערי, משטרת ישראל שחררה את המסית ולא דרשה המשך מעצר".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

גופשטיין הוסיף ואמר, כי "אין ספק שלו היה מדובר באיש ימין הוא היה יושב במעצר לתקופה ממושכת. אני מציע לכל המתלהמים משמאל להירגע ולהפסיק להסית נגדי. הגיע הזמן שהם יבינו שהשוואה לסמרטוט ואיחולים לספונג'ה במדינת ישראל חוסים עדיין תחת חופש הביטוי".

עורך דינו של גופשטיין, איתמר בן גביר הוסיף כי "התנהלות המשטרה ושחרורו של החשוד היא התרת דמו של גופשטיין. מילים יכולות להרוג ולא ברור מדוע החשוד לא נעצר ונפתחה חקירה לברר האם גורמים פוליטיים עומדים מאחוריו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד