בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אלו עונשי המאסר שנגזרו על מחבלים היום

מחבל שדקר יהודי בפתח תקווה נידון ל-16.5 שנים. מחבל שרצח שני יהודים ופצע 3 נידון ליותר משני מאסרי עולם. שני ערבים שתכננו פיגוע בבירה הורשעו

  • כ"ז חשון תשע"ז - 14:50 28/11/2016
גודל: א א א

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (שני) את דינו של ערבי שביצע פיגוע דקירה בפתח תקווהלפני למעלה משנה. על הנאשם שהורשע, תאמר ורידאת, נגזרו 16.5 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך 100,000 ₪, ליהודי אותו דקר.

מעובדות כתב האישום, בו הודעה ורידאת עולה, כי הלה נהג לשהות, לעבוד וללון במספרה בכפר קאסם, וזאת כשהוא הוא נמצא במקום בניגוד לחוק. בשלב מסוים החליט לבצע פיגוע ולשם כך עלה על אוטובוס לפתח תקווה. שם, סמוך לקניון עופר, הבחין ביהודי ודקר אותו. לאחר שהתקבצו במקום עוברי אורח, נמלט המחבל מהמקום. עוברים ושבים תפסו אותו וריתקו אותו עד להגעת שוטרים לזירה.

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום עונש של שני מאסרי עולם ועוד 20 שנות מאסר על ריאד חאליל, ערבי כבן 36 מהכפר דורא שבהר חברון, בגין ביצוע הפיגוע הרצחני בבניין פנורמה בעיר לפני כשנה. בפיגוע נרצחו ראובן אבירם ואהרון יסייב הי"ד. בפיגוע נפצעו שלושה יהודים נוספים. כמו כן, על המחבל הושט לשלם 258 אלף שקלים לכל אחת ממשפחות הנרצחים בפיגוע.

בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום הסדר טיעון בעניינם של שני ערבים משכונת צור באהר שהואשמו בתכנון פיגוע בעיר בשם 'דעאש'. השניים הורשעו על פי הודעתם בעבירות של קשירת קשר לסיוע לאויב בשעת מלחמה, חברות בהתאחדות בלתי מותרת ותמיכה בארגון טרור. השניים תכננו עם ערבי נוסף לייצר מטען חבלה במטרה לפוצץ כלי רכב של כוחות הבטחון בירושלים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד