בע"ה ט' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נהגי אגד מאיימים בשביתה ביום שני

לטענת הנהגים השכר שלהם נמוך מהשכר של נהגי החברות האחרות. "אנו מצפים שהנהגים בחברה הכי ותיקה בתחבורה הציבורית בארץ, יוכלו לסגור את החודש ולהתפרנס בכבוד"

  • ד' שבט תשע"ו - 16:20 14/01/2016
גודל: א א א
(rickp)
(rickp)

נהגי אגד הודיעו היום כי החל מיום שני הקרוב תתקיים שביתה כללית בקווי אגד בכל רחבי הארץ. לטענת העובדים השכר של נהגי אגד 32-33 שקלים לשעה יהיה השכר הנמוך ביותר שמקבלים נהגי תחבורה ציבורית במדינה. עוד טוענים הנהגים כי החברה פוגעת בזכויותיהם החוקיות וההסכמיותבצעדי התייעלות חד-צדדיים

לטענת העובדים ההחלטה על השביתה התקבלה לאחר שכל נסיונות הגישור מול ההנהלה נכשלו. עוד מציינים הנהגים כי החליטו לפתוח את השביתה ביום שני מתוך התחשבות בציבור הנוסעים בעיקר החיילים, מאחר ויום ראשון הוא היום העמוס ביותר.

אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אמר: "לא יעלה על הדעת שחברה אשר קיימת מקום המדינה תשלם את ערך השעה הכי נמוך בתחבורה הציבורית, ובנוסף תפגע באופן חד צדדי בשכרם של העובדים. בכוונתנו לפעול בכל האמצעים שעומדים לרשותנו על מנת לשמור על שכרם, כבודם ומעמדם של עובדי אגד".

יעקב ואחניש, יו"ר ועד עובדי אגד, הוסיף, כי "אנו יוצאים למאבק כי אי אפשר יותר לזלזל בעובדים ואי אפשר לעשות מהלכים חד-צדדיים על גבנו. די לאטימות. אנו מצפים שהנהגים בחברה הכי ותיקה בתחבורה הציבורית בארץ, יוכלו לסגור את החודש ולהתפרנס בכבוד, לפחות כמו העובדים ביתר מפעילי התחבורה הציבורית. אנו מקווים כי ההנהלה תתעשת ותפעל לפתרון המשבר באופן מיידי לפני העמקת הפגיעה בציבור הנהגים ובציבור הנוסעים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד