בע"ה ח' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"קוראים להפסקת המו"מ עם הרצוג באופן מיידי"

חברי מרכז ליכוד מיו"ש פרסמו הצהרה בנוגע לדיווחים על התקדמות במו"מ עם הרצוג. הערכות כי הצהרת נשיא מצרים בנוגע למו"מ בין ישראל לרש"פ תקדם את המגעים עם 'המחנה הציוני'

  • י' אייר תשע"ו - 10:00 18/05/2016
גודל: א א א
יצחק הרצוג (דוברות הכנסת)
יצחק הרצוג (דוברות הכנסת)

שורה ארוכה של חברי ליכוד מיהודה והשומרון פרסמו הבוקר (ד') הצהרה לתקשורת על כך שהם קוראים לראש הממשלה להפסיק באופן מיידי את המגעים לצירופה של מפלגת העבודה בראשות יצחק הרצוג לממשלה, זאת על רקע הדיווחים על התקדמות במגעים בין הצדדים.

"על פי הפרסומים בתקשורת הרצוג דורש מממשלת הליכוד ויתורים אידיאולוגיים ופגיעה במדיניות לחיזוק ההתיישבות. כשר חוץ ינסה הרצוג לקדם את התוכנית האווילית שלו לפינוי ישובים והקמת מדינה 'פלסטינית' - דבר שאינו מקובל עלינו לחלוטין", נכתב. בין החותמים על ההצהרה: ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל, ראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחיאני ועוד רבים.

אתמול קרא נשיא מצרים א-סיסי לחידוש המשא ומתן בין ישראל לבין הרש"פ וטען כי מהלך כזה "יכול לשנות את פני האזור". ההערכות הן כי דבריו קשורים למהלכים הפוליטיים בישראל ולקראת כניסת הרצוג לממשלה. הביקורת החריפה ב'מחנה הציוני' נגד הרצוג על קיום המגעים עם נתניהו היא סביב כך שההצטרפות לממשלה לא מגיעה עם כוונות של נתניהו לשנות את קווי היסוד שלו ביחס לסוגיות שבשמאל רואים אותן כחשובות, בעיקר סביב המגעים עם הרש"פ, ולכן הצהרות על אפשרות לחידוש המו"מ המדיני צפוי להקל על הרצוג להיכנס לממשלה.

רמז נוסף לכך ניתן למצוא בדברי נתניהו שמיהר לברך את א-סיסי על דבריו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד