בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גופשטיין: "הצלחה למעלה מהמשוער"

תושבי ראשון לציון ופעילי להב"ה הצליחו למנוע את טקס ההטבלה לנצרות שנערך היום בבוקר. מחשש לסיכון אנשי המיסיון המשטרה ביטלה את האירוע

  • י"ב סיון תשע"ו - 21:58 18/06/2016
גודל: א א א
מיסיון בפעולה (יד לאחים) צילום: יד לאחים
מיסיון בפעולה (יד לאחים) צילום: יד לאחים

למעלה מאלף איש הגיעו במהלך השבת להיכל התרבות בראשון לציון בכדי להפגין ולמנוע את קיומו של אירוע הטבלה לנצרות שעמדו לקיים מיסיונרים מכת "עדי ה'".

המפגינים, בהם פעילים מארגון להב"ה, הצליחו לאחר כשעתיים של מאבק לגרום לביטולו של הטקס על ידי המשטרה. "הגענו והצלחנו לחסום את הכניסות ולפרוץ פנימה שבע פעמים" סיפר יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין שעשה את השבת בעיר. "רק עשרות בודדות של אנשי מיסיון נכנסו לאירוע, ובשלב מסוים המשטרה לא אישרה את קיום הטקס".

החל מיום חמישי החלו פעילי להב"ה לארגן את שהותם בשבת בעיר לרגל טקס ההטבלה לנצרות. רבני העיר יצאו למאבק לקראת השבת וקבעו תפילה ומחאה בבוקר שבת. במהלך האירוע נעצרו שלושה פעילי להב"ה אך הם שוחררו לאחר מספר שעות.

"פגשנו 6 נשים שהובאו למקום על ידי מטפלות גויות והצלחנו לשכנע אותם לא להיכנס" ממשיך גופשטיין. "אחת אמרה שבכלל חשבה שמדובר בכנס של ציפי לבני. עכשיו המשטרה יכולה להגיד בלב שקט לבית המשפט שהיא לא מצליחה לאבטח אירוע כזה. זה היה ממש אירוע של אחדות - הגיעו מראשון לציון תושבים רבים, נוער הגבעות, חב"ד, רבני העיר ופעילי להב"ה וברוך ה' הצלחנו. אם יהיה עוד מקרה כזה אנחנו נהיה ונגיע לכל מקום".

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד