בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דרעי פותח פרויקט: לשלב ערביות בתעסוקה

"בראש סדר העדיפויות - שילוב נשים ערביות בתעסוקה", כך אמר היום (ה') שר הכלכלה אריה דרעי

  • כ"ט תמוז תשע"ה - 14:12 16/07/2015
גודל: א א א
דרעי בכנס של שס (יוסף חיים בן ציון)
דרעי בכנס של שס (יוסף חיים בן ציון)

שר הכלכלה אריה דרעי (ש"ס) אמר היום (חמישי) בדיון בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, כי הוא רואה חשיבות רבה בשילוב נשים ערביות יציאתן לשוק העבודה וכי הנושא נמצא אצלו בראש סדר העדיפויות.

"שיתוף פעולה עם נציגי ונציגות המגזר, הוא הכרחי וחשוב. מי שיכול לסייע – יימצא אצלי דלת פתוחה. נציגי ונציגות המגזר מכירים באופן הטוב ביותר את צרכי הנשים במגזר ואשמח לשלבם בעשייה", אמר השר דרעי. "אנו נותנים עדיפות בהקצאת משאבים לבנייה במגזר, סיוע בתכנון ומענה לבעיית המחסור בקרקע. עם זאת, המחסור עדין משמעותי ולכן אחד היעדים המרכזיים שאני מקדם מול משרד האוצר, הוא הגדלת התקציב למשפחתונים חדשים, שלא הוגדל מזה כשלוש שנים, במטרה להגדיל את ההיצע העומד כיום על כ-3,700 משפחתונים בכל הארץ בכ-25%. המשפחתונים הם כלי משמעותי לעידוד תעסוקה הן במגזר הערבי והן במגזר החרדי, המאפשר מחד תעסוקה לנשים בביתן ולצד זאת, מאפשרים לנשים נוספות לצאת לעבודה".

השר הוסיף כי משרד הכלכלה, בראשו הוא עומד, שם דגש מיוחד על עידוד נשים ערביות ליזמות ומקצה לכך תקציבים באמצעות הלוואות מטעם הסוכנות לעסקים קטנים והבינוניים. "כ-1000 נשים כבר משתתפות בתוכניות שלנו, ואשמח אם נשים נוספות יצטרפו למעגל היזמות".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד