בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לאחר הלחץ: הפועלים הערבים יוחזרו לאשקלון

ראש עיריית אשקלון חזר בו הבוקר (ה') מהחלטתו להפסיק את עבודתם הפועלים הערבים סמוך לגני הילדים בעירו, זאת בעקבות הלחץ הפוליטי שהופעל נגדו. במקום הרחקת הערבים - גני הילדים יועברו למקום זמני. בסוף השבוע נערכה הפגנת תמיכה בשמעוני

  • אברהם שפירא
  • א' כסלו תשע"ה - 11:14 23/11/2014
גודל: א א א

בעקבות המתקפה הפוליטית נגד ראש עריית אשקלון איתמר שמעוני שהחליט להפסיק את עבודת פועלי הבניין הערבים העובדים סמוך לגני ילדים בעירו, הועברו הבוקר (ראשון) גני הילדים למקום אחר בעיר באופן זמני. כך מנסה שמעוני ליצור מרחק ביטחוני בין גני הילדים לבין הפועלים הערבים.

לאחר החלטתו של ראש העיר שמעוני שהגיע בעקבות הטבח שביצעו פועלים ערבים בשכונת הר נוף בירושלים, הפעיל חברי כנסת שונים, בניהם שר הכלכלה נפתלי בנט וראש הממשלה בנימין נתניהו, ואף דרשו לבטל את החלטתו. שמעוני אמר בתגובה, כי "יש מחיר להחלטות ולסדרי עדיפויות אבל התושבים שלי מעל הכל".

בסוף שבוע שעבר, קיבל שמעוני תמיכה מתושבי העיר. יו"ר ארגון אלמגור תקף את בנט חריפות וחיזק את שמעוני במאבקו. מיכאל בן ארי העביר מסר לשמעוני כי "הוא צריך להיות המנהיג" ואמר כי "בנט מתייפייף על חשבון ילדי אשקלון". ביום חמישי, נערכה הפגנת תמיכה בעיר אשקלון, בה השתתפו עשרות תושבים. המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב בין היתר "שומרים על הילדים" ו-"ביבי תתעורר - ילדינו לא הפקר".

בנוסף, נפתחה עצומה המחזקת את איתמר שמעוני וקוראת לו להישאר איתן בהחלטתו. בעצומה נכתב "אנו, עם ישראל הבריא והשפוי, תומכים באיתמר. איננו גזענים, אנחנו רוצים לשמור על חיינו וחיי ילדינו מחיות האדם המסתובבות בתוכנו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד