בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לעולם לא אגנה יהודים טובים"

מנכ"ל להב"ה מתייחס למעצר פעילי הארגון בחשד להצתת בית הספר הדו לשוני ואומר כי ביקש מהם שלא יעברו על החוק. גופשטיין הודיע כי דוכני הארגון יפסיקו לעת עתה לפעול בשל רדיפת התקשורת והשמאל

  • כ"א כסלו תשע"ה - 19:19 13/12/2014
גודל: א א א
בנצי גופשטיין
בנצי גופשטיין

ארגון להב"ה יפסיק כרגע את הפעלת הדוכנים שלו וזאת בעקבות מעצרם של שלושת פעילי הארגון בחשד להצתת בית הספר הדו לשוני. בהודעה שפרסם לחברי ארגון להב"ה מנכ"ל הארגון בנצי גופשטיין, הוא התייחס למעצרם של השלושה ולפעולת ההצתה בה הודו בחקירתם בשב"כ.

"אני תמיד חוזר ומדגיש ולא סתם כי ארגון להבה פועל אך ורק על פי החוק", כתב גושפטיין. "אנחנו עוסקים יומם ולילה להצלת בנות ישראל ולהעלאת המודעות לסכנת הדו קיום וההתבוללות.מספר פעמים ביקשתי אישית מיצחק ושלומי (העצורים - הערת מערכת) שלא יעשו פעולות שיכולות לסבך אותם ואת הארגון. לצערי הם לא שמעו לי. כנראה שהם חשבו שהם יותר חכמים מכולם ואף אחד לא יתפוס אותם וגם אם הם יתפסו הם יחזיקו מעמד בחקירה. לצערי הם טעו. והם עתידים לשלם מחיר כבד על טעות זו".

גופשטיין מדגיש כי הוא מסרב לגנות את הפעילים. "אני חייב לציין שאני אוהב אהבת נפש את הצדיקים יצחק שלומי ונחמן ומקווה שישתחררו במהרה. רבים הציעו לי לגנות אותם וכך לנסות ולעזור לארגון להבה. אך אני לעולם לא אגנה יהודים טובים.איני יודע אם יוציאו את להבה מחוץ לחוק או שינקטו פעולות אחרות נגדינו אני יודע שאנחנו בכל מקרה נמשיך בפעולות למען עם ישראל".

גופשטיין התייחס גם לרדיפה התקשורתית של הארגון וקרא לפעילים שלא להתראיין לכלי התקשורת. בנוסף הודיע גופשטיין כי דוכני להב"ה יחדלו כרגע מפעילות "עד יעבור זעם". "אני מבקש מכל פעיל ופעילה של להבה לא לנסות לעשות פעולות לא חוקיות שיכולות להזיק לנו. ולא להתראיין לתקשורת.המטרה שלנו הרבה יותר גדולה משריפת בית ספר המטרה שלנו לשנות את ההנהגה במדינה למדינה יהודית.אנחנו נמשיך ונפעל למען עם ישראל נעדכן אתכם בקרוב. כרגע עד שיעבור זעם התקשורת המצפה לנו בפינה נחכה עם הדוכנים והפעילות. כולכם מוזמנים לעזור לעוצמה יהודית.באהבת ישראל. ובהערכה לכל הפעילים והפעילות. בנצי גופשטיין".

תגובות (13) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד