בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עצור מנהלי נוסף שובת רעב

אביתר סלונים הצטרף לשביתת הרעב של מאיר אטינגר לקראת תום מועד המעצר המנהלי שלהם

  • יח"צ
  • ט"ז שבט תשע"ו - 11:22 26/01/2016
גודל: א א א
סלונים ואטינגר
סלונים ואטינגר

עצור מנהלי יהודי נוסף מצטרף לשביתת הרעב. אביתר סלונים, העצור בצו מנהלי קרוב לחצי שנה ושוהה באגף שמור בכלא אשל, פתח שלשום בשביתת רעב, כך מדווח ארגון חוננו אשר עו"ד אהרון רוזה מטעמו מייצג את סלונים.

סלונים מצטרף לשביתת הרעב בה פתח מאיר אטינגר. אטינגר, גם הוא עצור בצו מנהלי קרוב לחצי שנה, שובת רעב כבר שמונה ימים. בעוד כשבוע מסתיימת תקופת מעצרם של השניים, אך מקורביהם חוששים כי בכוונת שר הביטחון יעלון להאריך את מעצרם הנעשה מכח חתימתו וללא משפט או הצגת ראיות.

רק לאחרונה שוחרר ממעצר מנהלי מרדכי מאייר שנעצר יחד עם אטינגר וסלונים לאחר ארועי דומא. מאייר שוחרר לאחר שהתברר כי החומר שהציג השב"כ בעניינו היה שקרי ושגוי. למרות זאת בתי המשפט המחוזי והעליון אישרו את המעצר, והוא שוחרר רק לאחר שנעצר מי שעל פי כתבי אישום שהוגשו, ביצע את המעשים שיוחסו למאייר.

מארגון חוננו נמסר בתגובה: "רק לאחרונה נחשפנו לכך שהמידע המודיעיני בעניינו של עצור מנהלי יהודי נוסף היה שקרי והוא שוחרר. הגיע הזמן לשחרר באופן מיידי את אטינגר וסלונים מהמעצר המנהלי בו הם נתונים אך ורק בשל ספין תקשורתי של שר הביטחון יעלון. זהו צעד דרקוני הפוגע בזכויותיהם ולא מאפשר לעצורים להתגונן בפני הטענות נגדם".

עו"ד אהרון רוזה המייצג את סלונים מסר בתגובה: ״אני מקווה שרשויות הביטחון יפנימו את חוסר המסוכנות של אביתר סלונים לציבור, ויימנעו מלקבוע את המשך מעצרו המנהלי, אשר גורם נזק עז לו ולמשפחתו, שלא לתכלית ראויה, תוך שהן יודעות היטב ויכולות לפקח עליו גם אם יחזור למגבלות בהן שהה טרם מעצרו, בדגש על כך שממילא לא נטען כי יש לו כל קשר למי מהאירועים החמורים שנחקרו".

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד