בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הקול היהודי: ברוכים הבאים לאתר החדש

מערכת הקול היהודי מזמינה אתכם להנות משדרוג מערכת האתר. אתר חדש ומעוצב, בעל מדורים חדשים ונושאים מעניינים

  • כ"ב אלול תשע"ד - 10:28 17/09/2014
גודל: א א א

לאחר קרוב לארבע שנים של פעילות שדרגה עבורכם מערכת הקול היהודי את פני האתר. יותר נושאים, יותר כתבות, מדורים חדשים, בלוגים, והכל בעיצוב חדש ומזמין יותר.

חדש: עמוד מזג אוויר

האתר החדש שלפניכם מכיל במדור 'חדשות' את הנושאים בטחון, זהות יהודית, ארץ ישראל, מעניין לשמוע, מבזקים וכן עמוד מזג אוויר. אבל הקול היהודי הוא לא רק חדשות. לרשות הקוראים עומד גם מדור חדש של 'משפחה וקהילה', בו מופיעות כתבות תחת הנושאים חינוך, חיים יהודיים, צרכנות ואוכל.

מדור 'בית מדרש' עומד לחפצים במאמרים תורניים, והוא מחולק לנושאים שונים. פרשת שבוע, חסידות, זוגיות, תורת הנפש, מעגל השנה ואוהב צדיקים, שם ניתן לקרוא ולהנות מסיפורי צדיקים. לרשותכם מוצג באתר גם מדור 'אודיו' בו ניתן להאזין לשירים וניגונים לצד שיעורים תורניים. במדור וידאו מוצגים לכם סרטונים שונים. ובמדור המוזיקה אפשר לקרוא כתבות בנושא מוזיקה יהודית.

מדור וידאו

במדור 'בלוגים' החדש כותב הסופר עודד מזרחי בלוג הנושא את השם "מפנקסו של חוזר בתשובה", ניתן כבר להציץ במאמר הראשון. מאמריו של בעז אלברט מופיעים בבלוג הנקרא "מתוך בטחון בצור ישראל", ויהושע הס כותב בלוג בנושא עסקים ויהדות, גם שם ניתן כבר לקרוא מדבריו. סיפורים 'מבית המדרש של גל עיני' מוצגים בבלוג "אור חדש". מוזמנים להיכנס כבר עכשיו ולהנות משלל הכותבים החדשים.

תוכנת הפורומים לא תכנס לעת עתה לפעילות, אך בעז"ה בהמשך, כאשר יתאפשר. יש למה לחכות…

"מפנקסו של חוזר בתשובה". הבלוג של עודד מזרחי

בא להיות שותף!

חברי מערכת הקול היהודי רואים באתר שליחות חשובה. שינוי סדר היום הציבורי, דיווח של האירועים המוסתרים וחדשות מזווית בה הזהות היהודית היא החשובה. להמשך הפעילות, שדרוג והרחבה אנו זקוקים לעזרתכם.

איך אפשר לעזור?

אתם מוזמנים להפיץ לחבריכם את האתר החדש, לתרום כסף לפיתוח האתר והרחבת הכותבים וגם, כמובן, להעביר דיווחים ששמעתם. אם אתה חושב שאתה גם מתאים להתנדב בכתיבה מסוימת, מאמר או כתבה, אתה מוזמן לפנות למערכת. שלחו לנו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם: [email protected]

ראית בעיה באתר החדש? משהו לא מוצא חן בעיניך? שלח לנו מייל ואנו נבחן את הבעיה. תודה מראש.

תגובות (16) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד