בע"ה י"ג אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הגיבו לזריקות האבנים: "הצבא לא עושה כלום"

מספר נשים שרכבם נרגם בידי ערבים אמש (ב') בבנימין, יצאו מרכבם וחסמו את הכביש לתנועת ערבים. "ברגע שכל זריקת אבן קטנה תעשה בלאגן לצבא, הוא כבר לא יוכל להתעלם" • צפו

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ט טבת תשע"ה - 11:47 20/01/2015
גודל: א א א

כמו בכבישים רבים אחרים, כדרך קבע, נרגמים כלי רכב של יהודים בכביש הסמוך לכפר סינג'יל בבנימין. בשעות הערב אתמול (שני), יצאו הנוסעות המותקפות מרכבם וחסמו את הכביש לתנועת כלי רכב של ערבים.

מהר מאוד הוקפצו כוחות צבא ומשטרה למקום ולהם העבירו הנשים את המסר. "אתם לא עושים כלום", אמרה אחת המפגינות לחייל שביקש ממנה לעזוב את המקום. "בפעם שעברה אני חטפתי אבן בראש. הפעם הקפצתי אתכם לפה ואולי זה יזיז לכם את הפופיק ותתחילו לעשות משהו עם כל זורקי האבנים האלו". כשהחייל הגיב לה "תנו לי לעשות את העבודה שלי" היא ענתה "אתם עושים את העבודה שלכם דפוק".

בשיחה עם הקול היהודי מספרת גאולה מלטר, שהייתה אף היא ברכב שהותקף. "זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו חוטפות כאן אבנים. בפעם הקודמת שתי נשים נפצעו ובכל פעם הצבא לא עושה כלום. זוהי תופעה רחבה בכבישים רבים ובכ"ז מערכת הבטחון מעדיפה להשיג "שקט" מדומה. ברגע שכל זריקת אבן קטנה, כן, זאת שלא נפגעת ממנה אף אחת, תעשה בלאגן לצבא כי יחסמו את הכביש, הצבא כבר לא יוכל להתעלם".

תגובות (9) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד