בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שתי נשים נפצעו מזריקות אבנים בבנימין

ערבים יידו היום (ב') אבנים לעבר רכב בו נסעו נשים ותינוקת מהשומרון. שתי נשים נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. "עצוב שהצבא לא מטפל באויב כמו שצריך"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"א טבת תשע"ה - 17:38 12/01/2015
גודל: א א א
האמבולנס במקום האירוע (סוכנות תצפית)
האמבולנס במקום האירוע (סוכנות תצפית)

סמוך לכפר סינג'יל בבנימין, תקפו היום (שני) ערבים רכב בו נסעו מספר נשים ותינוקת מירושלים לביתן שבשומרון ושתי נשים נפצעו באורח קל.

"כמידי יום שני, חזרנו מלימודי 'תורת הנפש' בירושלים, היינו שש נשים ותינוקת", סיפרה בשיחה עם הקול היהודי גאולה מלטר שהייתה ברכב שהותקף. "כמה מטרים לפי הפניה לישוב מעלה לבונה, הבחנו בנער ערבי שנעמד בצד שמאל של הכביש, הכל לקח שניה בערך. הוא עמד סמוך לכביש וזרק עלינו אבן גדולה", היא מתארת את האירוע.

הנזק שנגרם לרכב בסינג'ל, הערב (סוכנות תצפית)

הנהגת, כבת 26, נפגעה בבטנה, ואחרת כבת 30, נפצעה בראשה. השתיים פונו באמבולנס לבית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבן מוגדר קל. נזק משמעותי נגרם לרכב.

"האבן ניפצה את השמשה ופגעה בראשה של מי שישבה ליד הנהגת וגרמה לכאבים לנהגת. הנער הערבי עמד גלוי פנים וללא שום פחד. עצוב לדעת שהמציאות הזאת לא חדשה ושגם עוד אירוע כזה לא גורם לצבא לטפל באויב כמו שצריך"

שמשת הרכב מנופצת, הערב (סוכנות תצפית)

אירוע זה מצטרף לשורת אירועים שהתרחשו קודם לכן היום בבנימין, שומרון וגוש עציון, בהם ערבים הציתו צמיגים ויידו אבנים לעבר כלי רכב פרטיים ואוטובוסים במוקדים שונים. נזק נגרם למספר כלי רכב.

זירת האירוע הערב (סוכנות תצפית)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד