בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: צעיר יהודי הכה את אחותו בשל קשר שניהלה עם ערבי

כתב אישום שהוגש כנגד צעיר יהודי תושב העיר אשקלון, מייחס לו תקיפה של אחותו לאחר שניהלה קשר עם ערבי. "אחיה בסך הכל ניסה להניא אותה מלהידרדר בחברה רעה", הסבירה עורכת דינו, ובית המשפט שחרר אותו למעצר בית.

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"א חשון תשע"ג - 18:14 06/11/2012
גודל: א א א

כתב אישום שהוגש כנגד צעיר יהודי תושב העיר אשקלון, מייחס לו תקיפה של  אחותו לאחר שניהלה קשר עם ערבי. "אחיה בסך הכל ניסה להניא אותה מלהידרדר בחברה רעה", הסבירה עורכת דינו, ובית המשפט שחרר אותו למעצר בית.

\
r\n[caption id="attachment_5784" align="aligncenter" width="448" caption="פעילות למניעת ההתבוללות באשקלון. שכונת שיכונים באשקלון (הקול היהודי)"]

בבית משפט השלום באשקלון הוגש השבוע כתב אישום כנגד צעיר יהודי תושב העיר, המואשם כי הכה את אחותו על רקע קשר אליו נפלה עם ערבי. לכתב האישום צורפה בקשת המשטרה לעצור את הצעיר עד לתום ההליכים נגדו.

מכתב האישום עולה, כי האח שחשד שאחותו בת ה-18 נמצאת בקשר עם ערבי עקב אחריה בסיוע קרוב משפחה. השניים הגיעו בעקבות האחות לקריית גת, שם הבחינו בה כשהיא מסתובבת בחברת ערבי. "אחיה סטר לה בחוזקה על פניה כמה פעמים עד שנפלה לרצפה וגופה התחכך בבוץ. הנאשם השני הרים אבן גדולה מהרצפה וניסה לזרוק אותה על המתלוננת, עד שנהדף על ידי אחיה", נרשם בכתב האשום.

כאשר סירבה הנערה לחזור לביתה, תקף אותה קרוב המשפחה וסטר לה על לחיה. עוד נטען בכתב האישום, כי במועד אחר ובאותו הקשר, שוב הכה אותה אחיה וסטר לה מספר פעמים בחזקה.

עו"ד יפעת סיל שייצגה את הנאשם טענה, כי "אחיה בסך הכל ניסה להניא אותה מלהידרדר בחברה רעה". עוד טענה עורכת הדין סיל כי היא לא רואה כל עילה להותיר את מרשה במעצר. "אני מסכימה שזו אינה הדרך לחנך ושהאירוע יצא משליטה בגלל האמוציות המעורבות, אבל על זה מבקשים מעצר עד תום ההליכים"?

בתום דיון שקיים, שחרר בית המשפט את האח למעצר בית זמני כשהוא מסתפק בחתימתו על ערבות עצמית.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד