בע"ה י"ג אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעקבות ההטרדות: פעילי להב"ה הפגינו מול "יש חסד"

פעילי ארגון להב"ה הנאבק בהתבוללות קיבלו תלונות על הטרדת נשים ונערות בסניף "יש חסד" ברמת אשכול בירושלים. ביום חמישי הפגינו במקום כעשרים פעילים ומנהלי המקום הבטיחו כי יפעלו למיגור התופעה\r\n

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • ו' ניסן תשע"ד - 22:55 06/04/2014
גודל: א א א

פעילי ארגון להב"ה הנאבק בהתבוללות קיבלו תלונות על הטרדת נשים ונערות בסניף "יש חסד" ברמת אשכול בירושלים. ביום חמישי הפגינו במקום כעשרים פעילים ומנהלי המקום הבטיחו כי יפעלו למיגור התופעה
[caption id="attachment_346" align="aligncenter" width="214"]מודעה שהתפרסמה בעבר בירושלים (הקול היהודי) מודעה שהתפרסמה בעבר בירושלים (הקול היהודי)
בעקבות תלונות של נשים ונערות על כך שהוטרדו בידי עובדים ערבים מסניף 'יש חסד' ברמת אשכול בירושלים, הפגינו פעילי ארגון להב"ה מול החנות ביום חמישי האחרון.
"הגיעו אלינו תלונות על הטרדות מצד העובדים הערבים, והחלטנו לקיים הפגנה", סיפר בנצי גופשטיין מנכ"ל להב"ה בשיחה עם הקול היהודי. למקום הגיעו כעשרים פעילים אשר עמדו במשך זמן מה מול החנות.
אחד המשתתפים בהפגנה סיפר לקול היהודי כי מנהל הסניף נלחץ מההפגנה אשר נערכה בשעה עמוסת קונים, וביקש מהפעילים לעמוד בצד בכדי שהלקוחות לא ישימו לב אליהם. הפעילים מספרים כי בהמשך הגיע אליהם בכיר ברשת המזון אשר ביקש לערוך איתם פגישה והבטיח לטפל בתופעה.
"בעזרת ה' אנחנו נהיה בכל מקום שבו פוגעים בבנות ישראל", אומר בנצי גופשטיין, וזאת לאחר שהפגנה דומה התארגנה גם מול סניף רמי לוי בביתר. "יש לנו קבוצות בכל הארץ, אנחנו מגיעים באופן מיידי לכל מקרה של הטרדה, ובמקרים שזה חוזר על עצמם אנחנו מגיעים למחות ולהציל את כבודה של בת ישראל". כעת מקווים בארגון להב"ה כי בעלי הרשת אכן יפעלו להפסקת ההטרדות, אך אם לא יתכן ויפגינו שוב מול הסניף.
 

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד