בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הותר לפרסום: סנ"צ ברוך מזרחי הי"ד נרצח בפיגוע

הותר לפרסום: סנ"צ ברוך מזרחי הי"ד נרצח בפיגוע סמוך לכניסת החג בהר חברון. מזרחי היה בדרכו עם משפחתו לערוך את הסדר בקרית ארבע. אשתו נפצעה באורח קשה וילד ששהה ברכב אחר נפצע אף הוא

  • ט"ו ניסן תשע"ד - 20:05 15/04/2014
גודל: א א א
 (הצלה יו''ש)
(הצלה יו''ש)

שר הבטחון נלחם ביהודים והטרור הערבי מרים ראש:

סמוך לכניסת החג פתחו ערבים בירי לעבר כלי רכב של יהודים סמוך למחסום תרקומיא בהר חברון. מהירי נהרג סנ"צ ברוך מזרחי, קצין משטרה, ורעייתו הדס נפצעה באורח קשה. ילד שהיה במכונית סמוכה נפצע באורח קל והמחבל היורה נמלט.

ברוך מזרחי הי"ד, אב לחמישה המתגורר בעיר מודיעין שימש כראש מדור טכנולוגיות ביחידת הסיגינט בחטיבת המודיעין של המשטרה. בני המשפחה היו בדרכם לערוך את הסדר בקרית ארבע. מחר (ד') בשעה 13:00 תיערך הלוויתו בהר הרצל בירושלים.
ארגון החמאס בירך על הפיגוע וראשיו הודיעו כי יבצעו פיגועים נוספים.

ידידיה מרמת גן שהיה בין הרכבים שירו עליהם, מסר לסוכנות תצפית: "אנחנו נסענו על כביש חוצה יהודה ולפתע ראינו מחבל שעמד בצד הכביש חמוש בקלצ'ניקוב וקסדה ופשוט ירה לעברנו ולא פגע. הוא המשיך לירות לעבר הרכבים מאחורינו, נתנו גז והמשכנו לנסוע, כאשר ראינו משטרה סימנו לה שיש אירוע ושיורים. המשכנו עד שראינו חיילים בצומת תרקומיא שם עצרנו וביצענו חסימה עם הרכבים בכדי שנוספים לא ימשיכו לנסוע".

על אף שבצה"ל ידעו להפגין נחישות חסרת פשרות כנגד תושבי יצהר לאחר ניקוב צמיגי מח"ט שומרון, עד כה טרם נרשמה תגובה של צה"ל לפיגוע הקשה. כוחות גדולים פתחו בסריקות כאשר הם מתרכזים באזור הכפר אידנא הסמוך למקום הפיגוע, אך הסגר שהוטל על הכפר כבר הוסר.

בתוך כך, במהלך החג נתפס ערבי חמוש בסכין סמוך לצומת תפוח. לדבריו היה בדרכו לבצע פיגוע דקירה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד