בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חל"פ שומרון הסיעה שוטרים לאחר הפיגוע- הנהגים "סירבו פקודה"

לאחר רצח אביתר בורובסקי הי"ד נדרשו נהגי החברה לפיתוח השומרון להסיע כוחות מג"ב לשמירה על ערביי השומרון. נהג אחד חלה לפתע ושני התבלבל וגרם לעיכוב ממושך בהגעת הכוחות...

  • מערכת הקול-היהודי
  • כ"ה אייר תשע"ג - 13:53 05/05/2013
גודל: א א א
אוטובוס של חל"פ שומרון בהרס במעלה רחבעם (ועד מתיישבי יהודה)
אוטובוס של חל"פ שומרון בהרס במעלה רחבעם (ועד מתיישבי יהודה)

ביום שלישי, מיד לאחר שנקבע מותו של הקדוש אביתר בורובסקי הי"ד מדקירותיו של מחבל ערבי בצומת תפוח, החל צה"ל בהיערכות מרשימה בכדי להגן על ערביי האיזור מפני פעולות תגמול אפשריות של יהודים. באופן מיידי הוקפצו פלוגות מג"ב מרחבי יהודה ושומרון לאיזור צומת תפוח ויצהר.

בין השאר הוקפצו כוחות גדולים מבסיס באיזור בקעת הירדן. מי שקיבל את המשימה להביא אותם לצומת תפוח בכדי היתה החברה לפיתוח השומרון. לקול היהודי נודע כי הנהגים שקיבלו את המשימה, חלקם תושבי ישובי גב ההר, זעמו על כך שהם נשלחים לסייע לצה"ל ומג"ב במשימת ההגנה על חיי האויב.

אחד הנהגים חלה לפתע ושוחרר מהמשימה. נהג נוסף שיצא להסיע את השוטרים התבלבל לפתע ובתחנת דלק בבקעה מילא את מיכל האוטובוס בדלק במקום בסולר ונתקע לזמן ממושך, מה שגרם לעיכוב בהגעת השוטרים לגב ההר. בסופו של דבר הסיעו שני נהגים של החל"פ את השוטרים.

תגובת המועצה האיזורית שומרון והחברה לפיתוח השומרון טרם התקבלה.

בעבר השתתפו אוטובוס של החל"פ בהרס מאחזים, מה שגרם למחאה בקרב התושבים. דובר המועצה האיזורית שומרון יוסי דגן סיפר אז כי הורה לנהגים להימנע מהסעת שוטרים וחיילים למשימות הרס.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד