בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צומת הכבשים: נמצא מקבץ תרמילים - מדובר בפיגוע ירי

הבוקר אומת באופן ודאי כי האירוע בצומת הכבשים בהר חברון היה פיגוע ירי, וזאת לאחר שנמצא מקבץ תרמילים של נשק ארוך סמוך לצומת. בדרך נס איש מנוסעי האוטובוס לא נפגע.

  • י"ט טבת תשע"ג - 09:43 01/01/2013
גודל: א א א
הבוקר אומת באופן ודאי כי האירוע בצומת הכבשים בהר חברון היה פיגוע ירי, וזאת לאחר שנמצא מקבץ תרמילים של נשק ארוך סמוך לצומת. בדרך נס איש מנוסעי האוטובוס לא נפגע.
[caption id="attachment_53136" align="aligncenter" width="100%" caption="האוטובוס שנפגע (צילום סלולרי: סוכנות תצפית)"]
האירוע בצומת הכבשים שדווח אמש כירי גולות ברוגטקה לעבר אוטובוס, התברר הבוקר באופן סופי כפיגוע ירי שרק בדרך נס הסתיים ללא נפגעים.
אתמול (ב') בשעות הערב דיווח נהג אוטובוס של החברה לפיתוח הר חברון על ירי שבוצע לעבר האוטובוס בצומת הכבשים. בתחילה נבדקה אפשרות שמדובר בזריקות אבנים ובהמשך זוהו פגיעות באוטובוס שהזכירו קליעים. למרות הפגיעות ובשל העובדה כי לא אותרו באיזור תרמילים, פורסם בכלי התקשורת כי מדובר בגולות מתכת שנורו לעבר האוטובוס בידי ערבים באמצעות רוגטקות.
הבוקר התברר באופן סופי כי מדובר בפיגוע ירי. מוקד הצלה יו"ש מדווח כי בסמוך לצומת נמצא מקבץ תרמילים ובו 15 תרמילים של נשק ארוך.
זירת האירוע לאחר הירי (הצלה יו"ש)באוטובוס שהו בזמן הפיגוע נשים וילדים אך כאמור בדרך נס למרות הפגיעות באוטובוס איש לא נפגע. נהג האוטובוס סיפר שהבחין ברשף מתל עפר מעל הצומת. כוחות צה"ל פתחו בסריקות והבוקר כאמור נמצאה הנקודה ממנה בוצע הירי.
[caption id="attachment_53190" align="aligncenter" width="100%" caption="אחת הפגיעות באוטובוס (סוכנות תצפית)"]
הבוקר דווח כי במהלך הלילה הציתו אלמונים רכב בכפר בית אומר שעל כביש גוש עציון חברון. ערביי הכפר רוגמים מספר פעמיםפ ביום כלי רכב של יהודים באבנים. אתמול בערב השליכו ערביי הכפר שלושה בקבוקי תבערה על עמדת צה"ל בכפר.
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


8 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד