בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צומת פורדיס: ערבים תקפו שלושה נערים יהודים

ערבים תקפו שלושה נערים כשעמדו בצומת הכפר פורדיס. המשטרה הגיעה למקום ותחקרה את הנערים, ההורים מותחים ביקורת על התנהלות המשטרה

  • ז' אייר תשע"ד - 16:31 07/05/2014
גודל: א א א

ערבים תקפו שלושה נערים כשעמדו בצומת הכפר פורדיס. המשטרה הגיעה למקום ותחקרה את הנערים, ההורים מותחים ביקורת על התנהלות המשטרה

\
r\n[caption id="attachment_86642" align="aligncenter" width="100%"]פורדיס פורדיס

שלושה נערים כבני 17 שעמדו בתחילת השבוע בתחנת האוטובוס בצומת פורדיס על יד זכרון יעקב, הותקפו לטענתם בידי מספר ערבים.

לדברי הנערים, קודם לכן הם עבדו בהפעלת מתנפחים לילדים במושבה קדימה בשרון ולאחר מכן הם עשו את דרכם לחוף מעיין צבי. השלושה ירדו מהסעה שהביאה אותם לצומת פורדיס ושם חיכו לטרמפ שייקח אותם לכיוון החוף.

הנערים מספרים, כי הבחינו ברכב שנוסע הלוך וחזור על הכביש ובשלב מסוים עצר סמוך אליהם. מהרכב יצאו מספר ערבים שהחלו לרדוף אחריהם לתוך החורשה הסמוכה.

אחד הנערים הצליח להימלט לתוך חורשה ושם המתין כשלוש שעות עד שחולץ מהמקום. חברו נתפס על ידי הערבים שהצמידו אותו לרצפה והחלו להכות אותו. נער שלישי סימן לרכב שעבר במקום לעצור ובנוסף שלח הודעה להוריו שיבואו לחלצו.

בסופו של דבר הגיעה משטרה למקום ולקחה את שלושת הנערים לתחקור בתחנת המשטרה בזיכרון יעקב. אביו של אחד הנערים מתח ביקורת על המשטרה ואמר כי "במשך שעתיים מתחקרים את הילד לאחר הטראומה שעבר, ובמקום לשאול שאלות שיביאו לתפיסת העבריינים הם הפכו את הסיפור וטענו כי הילד אינו דובר אמת. למה הם מחכים, לאסון הבא?!".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד