בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קצין יס"מ בפינוי מגרון: "להוריד אותם - להרוג אותם"

קצין יס"מ תועד כשהוא מורה לשוטרים שתחת פיקודו להרוג את הנערים שעמדו על אחד הגגות בישוב מגרון בעת הפינוי. ח"כ בן ארי שלח מכתב בהול לשר לביטחון פנים בדרישה להדיח מיידית את אותו קצין יס"מ

  • י"ט אלול תשע"ב - 12:10 06/09/2012
גודל: א א א

קצין יס"מ תועד כשהוא מורה לשוטרים שתחת פיקודו להרוג את הנערים שעמדו על אחד הגגות בישוב מגרון בעת הפינוי. ח"כ בן ארי שלח מכתב בהול לשר לביטחון פנים בדרישה להדיח מיידית את אותו קצין יס"מ.

\
r\n[caption id="attachment_41878" align="aligncenter" width="430" caption=""להוריד אותם. להרוג אותם". קצין היס"מ במגרון (צילום מסך)"]

בסרטון שצלמה שושי גרינפלד בישוב מגרון ביום הפינוי, נראה קצין יס"מ כאשר הוא קורא לשוטריו להרוג את הצעירים שעמדו על גג אחד הקרוואנים בישוב וסרבו להתפנות מהמקום מרצונם, בניגוד לתושבי הישוב.

בסרטון נשמע קצין היס"מ נותן הוראה מפורשת לפקודיו להוריד את הנערים ולהרגו אותם. "להוריד אותם ולהרוג אותם... להרוג אותם". לאחר מכן, הוא נראה אוחז סולם ואומר לשוטר שעלה עליו את המילים: "תהרוג אותם". לאחר מכן נראים השוטרים עולים על הגג, קולות זעקה נשמעות מפי הפעילים שעמדו עליו, אך המצלמה לא הצליחה לקלוט את המתרחש.

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי, פנה במכתב דחוף לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' בבקשה להדיח מיידית את אותו קצין יס"מ. "מכל מקום, מאחר שההוראה שנתנה ברורה ואין צורך לפרט לאדוני את חומרת הדברים, אבקש לדעת מאדוני באלה צעדים הוא מתכוון לנקוט על מנת להדיח את קצין היס"מ מתפקידו", כתב בן ארי.

"קצין שנותן הוראה להרוג מפגינים, גם אם הם מאוד מאוד מרגיזים אותו אין מקומו במשטרת ישראל ונדמה לי שטוב יהיה אם גם עוד לפני נקיטת צעדים משפטיים תורה להדיח את הקצין ולהרחיקו ממגע עם אוכלוסיה".

משטרת מחוז ש"י אמרו היום כי "פינוי מגרון מתושביו בוצע בשיתוף פעולה מלא עם אנשי המקום, תוך שמירה מירבית על על כבודם ופרטיותם של המתיישבים".

תגובות (10) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 10 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד