בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ביקש למנוע קשר בין ערבי ליהודיה ונעצר

פעיל להב"ה באילת משה בן זיקרי נעצר לאחר שביקש מערבי המנהל תחנת דלק בעיר להפסיק קשר עם יהודיות. הערבי טען כי בן זיקרי איים עליו. הקלטה הוכיחה כי מדובר בתלונת שווא

  • יח"צ
  • כ"ז חשון תשע"ה - 10:15 20/11/2014
גודל: א א א
משה בן זיקרי (קול ההר) צילום: קול ההר
משה בן זיקרי (קול ההר) צילום: קול ההר

כבר מספר שנים שמשה בן זיקרי, פעיל השכונות מפסגת זאב, פועל באילת אליה נאלץ לעבור בעקבות איומי השב"כ.

בן זיקרי, הפועל נגד התבוללות שנים ארוכות וחילץ נשים ונערות רבות מקשרים עם ערבים, נעצר שלשום בידי משטרת אילת לאחר שביקש ממנהל תחנת דלק ערבי להפסיק קשרים עם שתי יהודיות.

האירוע התרחש לאחר שבן זיקרי הגיע שלשום (שלישי) לתחנת דלק סונול אותה מנהל הצעיר הערבי, והחל לשוחח עמו וביקש כי יחדל מקשריו עם יהודיות.

המנהל הערבי התקשר למשטרה והתלונן כי בן זיקרי איים עליו ברצח וכעבור זמן קצר נעצר בן זיקרי בכניסה לגן של בתו ונלקח לחקירה. אולם הצגת תיעוד השיחה, אותה הקליט בן זיקרי, הפריכה את טענות הערבי והוא שוחרר בתנאי הרחקה של 15 יום מהמתלונן הערבי.

בתיעוד נשמע בן זיקרי מסביר לערבי כי קשריו לכאורה, עם אחת מעובדות תחנת הדלק שתחתיו, עומדים בניגוד לחוק וכי במידה ולא יפסיק אותם תוגש נגדו תלונה והוא עלול להיות מפוטר. בנוסף נשמע בן זיקרי מסביר לערבי ולעובדת היהודיה שעמו במשרד, כי קשר בין ערבי ליהודיה עומד בניגוד לאסלאם וליהדות. בשיחה לא נשמע כל איום, ודאי שלא ברצח, ובן זיקרי עוזב את המשרד ברגע שהוא מתבקש לעשות זאת.

מארגון חוננו 'להגנה משפטית לאומית' שסייע לבן זיקרי נמסר בתגובה כי "המדיניות בה כל תלונת שווא של ערבי נגד יהודי הופכת עבור המשטרה לקודש קודשים היא רעה חולה. מצער שבמדינת ישראל מי שמביע את דעתו נגד התבוללות מוצא עצמו במעצר".

מנכ"ל להב"ה בנצי גופשטיין מסר בתגובה: "לצערנו שוב המשטרה עומדת אוטומטית לצד הערבים. מזל שבן זיקרי הקליט את השיחה. אנחנו מזכירים למשטרת ישראל שהיא אמורה להיות המשטרה של ישראל ולא של פלסטין".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


6 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד