בע"ה ב' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: שוטרים ערבים גנבו וסחרו בנשק

שוטר מג"ב ומפקדו מכפרי הצפון מואשמים כי גנבו אמצעי לחימה במהלך שירותם וביצעו בהם עיסקאות

  • י"ג סיון תשע"ה - 11:25 31/05/2015
גודל: א א א

שני שוטרי מג"ב ערבים מהצפון חשודים במעורבות בסחר באמצעי לחימה שגנבו מהמשטרה.

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות המדינה, הגישה ביום שישי לבית המשפט המחוזי בנצרת, כתב אישום נגד סולטאן דהמאשה, כבן 21 מכפר כנא ומפקדו עזמי חביש, כבן 27 מהכפר ירכא.

על פי כתב האישום, דהאמשה נהג לדווח במשך תקופה ארוכה כי עשה שימוש ברימוני הלם במהלך פעילות מבצעית, במספר רב יותר מהשימוש שעשה בפועל. כתוצאה מכך, נותרו בידיו רימוני הלם בלא ידיעת מפקדיו ואותם הבריח לכפרו. כמו כן, בצורה דומה, גנב דהאמשה כדורי רובה ומחסניות מבסיס המג"ב בו שירת. את התחמושת הגנובה החביא בביתו.

חביש, שהיה מפקדו של דהאמשה, סייע לו במעשיו, כך על פי כתב האישום. עוד נכתב באישום, כי השניים, יחד עם נאשמים נוספים, נהגו להחזיק שלא כדין בכלי נשק ולירות באמצועתם. כמו כן, סחרו ברימוני הלם ויידו אותם בכפר כנא ובאזור.

בפרשייה מעורבים גם ערבים נוספים מכפר כנא. אזהר דהאמשה (23), הייתם דהאמשה (24), קייס דהאמשה (19), מוחמד דהאמשה (30), תאופיק עבאס (18), חאלד עואודה (20) וקטין נוסף כבן 16.

כתב האישום מייחס להם ריבוי עבירות של עשיית עסקאות בנשק, נשיאת והובלת נשק, קשירת קשר לביצוע פשע, פזיזות ורשלנות בכלי יריה ואיומים. כמו כן, לשוטר דהאמשה מיוחסת גם עבירה של גניבה בידי עובד ציבור.

במח"ש בקשו מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד