בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הלוויתו של אשר חסנו הי"ד נערכה בחברון

קרוב לאלף איש ליוו הלילה (ד') את אשר חסנו הי"ד בבית העלמין בחברון. "נשמה טובה, יהודי מיוחד"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ח' חשון תשע"ו - 09:11 21/10/2015
גודל: א א א

כאלף איש ליוו הלילה (רביעי) למנוחות את אברהם אשר חסנו הי"ד, תושב קרית ארבע כבן 54, שנרצח אתמול בצהרים סמוך לכפר אל פוואר בהר חברון בפיגוע דריסה.

הלוויתו נערכה בבית העלמין בחברון לאחר בדיקת הגופה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, והשתתפו בה רבים מאנשי הישוב היהודי בחברון, תלמידים ואנשי צוות מהישיבה התיכונית בעתניאל שם עבד, תושבי קרית ארבע, חברים ומכרים נוספים.

אשר הי"ד הותיר אחריו את רעייתו רותי, ארבעה ילדים ושבעה נכדים. הוא עבד כמנהל המטבח בישיבה התיכונית עותניאל.

זירת הפיגוע הקטלני, אתמול

בחברתו של אשר הי"ד מספרים, כי אשר היה פעיל חברתי ואהוב על כולם, עם חיוך תמידי ושמחת חיים. אשר הוביל פעילויות ושיעורי תורה במשך כל השנה ובפרט בחופשת הקיץ ובחגים, הכל בהתנדבות, תוך שהוא רותם עימו גופים רבים למען הפעילות. מעבר לכך, מספרים מקורביו, בביתו של אשר התקיימו תמיד שיעורי תורה וביתו היה פתוח לאורחים רבים.

אתמול סיפר ברוך מרזל לקול היהודי על ידידו אשר הי"ד. "אני מכיר אותו קרוב לשלושים שנה. הוא היה יהודי עם לב ענק, לב גדול מאוד. נלחם על הפרנסה שלו בכבוד כל החיים. איש עם הרבה רגש שתמיד נתן. היה לו תמיד הרבה אורחים. מי שהיה מגיע אליו הרגיש שהוא הגיע למלך שנותן בלרג'יות. נשמה טובה יהודי מיוחד", אמר מרזל.

אלף איש בהלוויתו של הקדוש אשר חסנו הי"ד (הצלה יו"ש)

לאחר שערבים יידו אבנים לעבר רכבו וגרמו לנזק, יצא אשר הי"ד מהרכב עם אלה בידו בכדי להשיב למתפרעים הערבים. נהג משאית ערבי מהכפר דהריה, פגע באשר ודרס אותו למוות. ערבים שעברו במקום הבחינו בגופתו של אשר, צילמו אותה והמשיכו בנסיעה. נהג המשאית ברח לכפר דהריה, שם הסגיר עצמו לאחר כשעה לשוטרי הרשות ה"פלסטינית". מיד כשהסגיר עצמו טען "זו הייתה תאונה, זה לא פיגוע". צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום החלו בפעולות החייאה, אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד