בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: תקף אנשי שמאל שהתקרבו לישוב

כתב אישום הוגש היום (ו') כנגד תושב השומרון בטענה שתקף את אריק אשרמן, פעיל ארגון שמאל שהתקרב לישוב. "הפרקליטות שוב משמשת כעושה דברו של השמאל הקיצוני בישראל"

  • א' כסלו תשע"ו - 12:55 13/11/2015
גודל: א א א
תיעוד מהאירוע (צילום מסך)
תיעוד מהאירוע (צילום מסך)

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה, כתב אישום כנגד קטין יהודי כבן 17 מהישוב איתמר בשומרון, לאחר שעל פי החשד הרחיק פולשים ערבים משטח הישוב וכן את אריק אשרמן מארגון השמאל 'רבנים למען זכויות אדם'.

"הפרקליטות שוב משמשת כעושה דברו של השמאל הקיצוני בישראל", אמר עו"ד איתמר בן גביר המייצג את הקטין, לאחר הגשת כתב האישום. "גם המשטרה בהודעה הראשונה לתקשורת מסרה כי מדובר בפרובוקציה של אשרמן וחברי ארגונו. לא מצאנו ביטוי בכתב האישום למעשיו של אשרמן שנכנס לתוך שטח שאסור לו להימצא בו ועודד ערבים למעשי אלימות נגד מתיישבים".

מעובדות כתב האישום עולה, כי הנאשם, כשהוא רעול פנים ומחזיק בידו באבנים ובסכין, רץ לעבר אשרמן ועיתנואי זר שהיה עמו. הנאשם דרש מהם לעזוב את הגבעה הסמוכה לישוב. עוד נכתב בכתב האישום, כי הקטין השליך אבנים שפגעו באשרמן ואף הכה אותו.

כתב האישום מייחס לקטין עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין והחזקת תחמושת, לאחר שבביתו נתפסו כדורי נשק מסוגים שונים.

עו"ד בן גביר הוסיף ואמר, כי "ההודאה שנגבתה ממרשי נגבתה מבלי שמרשי ייקבל הזכות להיוועץ בעורך דין ולכן אינה חוקית. בנסיבות אלה אבקש לשחרר את מרשי לחלופת מעצר".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד